آب بند کننده فشاره مثبت

NANOKS-WP760

Technical Information Sheet


دارنده سه لوح طلایی بین المللی                                                                                                                                                             Decorative hard coating         

 

معرفی محصول :مواد آب بندی سطوح بتنی با پایداری زیاد( فشار مثبت)

NANOKS - WP760 روش آب بندی مطمئن برای آب بند کردن سطوح بتنی می باشد که علاوه بر مقاومت های خمشی و سایشی بسیار خوب، دارای چسبندگی زیاد به سطح زیر است. مواد تشکیل دهنده آن به شرح زیر می باشد:

۱-     پرایمر: محلولی بر پایه کوپلیمر استایرن – اکریلات جهت آماده سازی سطح

۲-     رزین آب بندی: تشکیل دهنده لایه های متعدد آب بند بر پایه کوپلیمر های مقاوم در برابر نفوذ مایعات

۳-     پودر پایه سیمانی: اصلاح شده با افزودنی های شیمیایی جهت تقویت لایه های آب بند

موارد کاربرد:

NANOKS - WP760 برای آب بند کردن دیواره های بتنی مخازن آب (آب شرب وصنعتی)،استخر،آب نما،دریاچه مصنوعی، پی ونمای ساختمان،حمام وسرویس ها توصیه می شود. به دلیل وجود پودر پایه سیمانی در این محصول، نصب کاشی، سرامیک و رنگ آمیزی به آسانی امکان پذیر است.

روش اجرا:

عامل بسیار مهم برای کسب نتیجه، مناسب بودن سطح زیر کار است. بنابراین قبل از اجرای آب بندی لازم است ترک ها و یا نقاط آسیب دیده سطح به طور کامل تعمیر، ترمیم وصاف شود. سپس با برس سیمی تمام سطح زیر کار برس زنی شده و ذرات جدا شده ماسه وسیمان شسته و تمیز شود. آن گاه پرایمر به وسیله قلم مو یا پیستولت بر روی تمام سطح زده شود.

این لایه پس از ۲۰ تا۳۰ دقیقه خشک وآماده اجرای لایه های اصلی می باشد. برای تهیه ملات اصلی ابتدا یک پیمانه رزین آب بندی را با یک پیمانه آب رقیق نموده و سپس ۳ تا ۴ پیمانه پودر پایه سیمانی را به آن اضافه کرده و به خوبی مخلوط کنید. این مایع را پس از ۱۰ دقیقه مجدد به طور کامل هم بزنید و به وسیله قلم مو آن را در دو دست به فاصله زمانی ۲ ساعت روی سطوح اجرا نمایید. حداقل ضخامت دو لایه کمتر از یک میلی متر نباشد.

اختلاط:

پرایمر آب بندی محلولی آماده مصرف می باشد و کافی است کمی آن را به هم بزنید تا رنگ آن یکنواخت شود. برای تهیه ملات آب بندی از همزن الکتریکی استفاه کنید، ابتدا آب لازم را پیمانه کرده داخل یک ظرف تمیز بریزید، سپس رزین را به آن اضافه کنید و کمی به هم بزنید تا مایع یکنواختی بدست آید، آن گاه همزن الکتریکی را روشن کرده وپودر پایه سیمانی را به آرامی درون ظرف ریخته و هم زدن را حدود دو دقیقه ادامه دهید تا محلولی همگن بدست آید. پس از ده دقیقه مجدداً مخلوط را به مدت ۳۰ ثانیه به هم زده و استفاده نمایید.

مقدار مصرف:

جهت آب بند نمودن یک متر مربع با ضخامت یک میلی متر مقادیر زیر لازم می باشد:

-         پرایمر:۱۰۰ گرم                                            - رزین آب بندی:۳۰۰ گرم

-         پودر پایه سیمانی: ۱۵۰۰ گرم

بسته بندي:

NANOKS - WP760 در بسته بندی های زیر عرضه می شود:

پرایمر و رزین آب بندی در سطل های ۴ و۱۰لیتری و پودر پایه سیمانی در کیسه های ۲۵ کیلو گرمی.

انبارداری:

NANOKS - WP760 بایستی در ظروف اصلی خود ودر دمای بیشتر از ۵+ درجه سانتی گراد و در محیط سربسته نگهداری شود. پرایمر و رزین آب بندی در صورت یخ زدن قابل بازیافت نیستند و نباید آن ها را استفاده کرد. عمر مفید این محصولات ۸ ماه می باشد. عدم رعایت شرایط انبارداری مناسب ممکن است باعث آسیب دیدن محصول یا ظرف آن شود. برای کسب اطلاع از روش انبارداری مناسب با بخش فنی شرکت NASA تماس حاصل نمایید.

نکات ایمنی:

NANOKS - WP760 محتوی هیچ ماده خطرناکی نیست. در هنگام کار از وسایل حفاظت فردی مانند عینک، ماسک، دستکش و لباس کار استفاده کنید. وسایل و ابزار کار را بلافاصله پس از اتمام هر قیمت از اجرا به خوبی با آب شستشو دهید.

تأییدیه کیفیت:

تمام محصولاتی که توسط شرکت NASA تولید وعرضه می شوند، تحت کنترل بخش کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

اطلاعات تکمیلی:

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت با تلفن های ۱۹-۸۸۱۰۴۶۱۸ تماس حاصل فرمایید.