افزودنی منبسط شونده گروت یا ملات های سیمانی

 

NANOKS – GM 510

Technical Information Sheet


دارنده سه لوح طلایی بین المللی                                                                                                                                                            Decorative hard coating

 

معرفی محصول:افزودنی منبسط شونده گروت یا ملات های سیمانی

NANOKS - GM510 افزودنی پودری است که جمع شدگی طبیعی ناشی از خشک شدن سیمان را جبران   می کند. این محصول علاوه برای جبران جمع شدگی، حاوی مواد نرم کننده بتن نیز می باشد که ساخت بتن ودیگر تولیدات پایه سیمانی با نسبت های کمتر آب به سیمان را ممکن می سازد و به این ترتیب موجب افزایش مقاومت نیز می شود. بیشترین مقدار انبساط ناشی از مصرف این محصول پیش از آغاز گیرش اولیه سیمان اتفاق می افتد. وجود ماده شیمیایی تثبیت کننده در فرمول این محصول سبب حفظ انبساط ایجاد شده در سنین بعدی می شود.

موارد کاربرد:

NANOKS - GM510 را می توان برای تولید انواع ملات های گروت در محل کارگاه استفاده نمود ودر تولید دوغاب های تزریقی یا ساخت بتن فاقد جمع شدگی آن را به کار برد. این افزودنی به طور معمول در مواردی که قصد جبران نشست ناشی از جمع شدگی سیمان را داشته باشیم، مانند اتصال سطوح بتنی به یکدیگر یا درهنگام تقویت و افزایش احجام بتن يا کاشت پایه ماشین آلات وپر کردن غلاف کابل های پس تنیده.

انبساط:

مقدار انبساط ایجاد شده در محدوده زمانی ۱تا۵/۲ ساعت پس از مخلوط کردن آن در محیط سیمانی اتفاق می افتد که بسته به دمای محیط متفاوت خواهد بود. استفاده در دوغاب سیمان موجب انبساط آزاد حجمی بین ۲تا۳ درصد ودر ملات ماسه-سیمان یا بتن موجب انبساط آزاد بین ۱تا۵/۱ درصد خواهد شد.

مشخصات فنی:

-         مقدار کلراید:مقدار کلر براساس BS۵۰۷۵                             -  مقدارنیتریت: فاقد نیتریت

-         نقطه انجماد :وجود ندارد                                                  - درجه اشتعال:غیر آتش زا

-         مقدار مصرف: ۵۰۰ گرم به ازای ۱۰۰ کیلوگرم سیمان

طریقه مصرف:

ابتدا آب را درون مخلوط کن ريخته و سپس سيمان را اضافه کنيد و تا يکنواخت شدن مخلوط سيماني هم زدن را ادامه دهيد.

NANOKS - GM510 را به خمير سيمان افزوده و ۳۰ ثانيه ديگر اختلاط را ادامه دهيد.در پايان شن و ماسه را (در صورت وجود در طرح اختلاط)به مخلوط اضافه کرده و براي مدت ۲ دقيقه ديگر هم زدن را ادامه دهيد.توجه نماييد که از اختلاط اضافي پرهيز شود زيرا باعث کاهش انبساط بوجود آمده مي شود.

مقادير مصرف:

NANOKS - GM510 به میزان ۵/۰ درصد وزن سیمان استفاده می شود و با انواع سیمان های متداول استاندارد سازگاری دارد. مصرف اضافی آن باعث ایجاد انبساط و روانی بیشتر می شود. توجه شود که نسبت آب به سیمان در ملات های ساخته شده با این محصول کمتراز حد معمول بوده و استفاده از مقادیر زیادتر آب خطر آب انداختگی و ته نشینی در ملات و بتن را به دنبال خواهد داشت.

بسته بندی:

NANOKS - GM510 در قوطی های ۵۰۰ گرمی و کیسه های پلاستیکی ۲۰ کیلوگرمی عرضه می شود.

انبارداری:

این محصول را در مکان سرپوشیده و به دوراز تابش خورشید، بارندگی، رطوبت وبر روی پالت نگهداری نمایید.عمر مفید محصول اگر در شرایط مناسب و در کیسه های اصلی نگهداری شود حداقل۱۲ ماه است.

احتیاط وایمنی:

همانند تمامی محصولات شيميايي NANOKS - GM510 نیز ممکن است باعث آسیب شود. در صورت تماس احتمالی با چشم ها بلافاصله آن را به مدت ۱۵ دقیقه با آب شستشو داده وبه پزشک مراجعه نمایید.در صورت تماس با پوست آن را به دقت بشویید.

تأییدیه کیفیت:

تمام محصولاتی که توسط شرکت NASA تولید وعرضه می شوند،تحت کنترل بخش کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

اطلاعات تکمیلی:

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت با تلفن های ۱۹-۸۸۱۰۴۶۱۸ تماس حاصل فرمایید.