افزودنی پودر برای گروت تزریقی

 

NANOKS – GM 515

Technical Information Sheet


دارنده سه لوح طلایی بین المللی                                                                                                                                                                          Decorative hard coating

 

معرفی محصول:افزودنی پودر برای گروت تزریقی

NANOKS - GM515 افزودنی پودری است که به منظور کنترل جمع شدگی و آب انداختگی،ایجادروانی، آب بندی وافزایش مقاومت گروت های تزریقی به کار می رود. این محصول دارای چسبندگی عالی به فلز و پوشش بسیار مناسبی برای حفاظت کابل های فولادی در برابر خوردگی وزنگ زدگی است.

زنگ زدگی معمولاًبه دلایلی مانند: مصرف آب زیاد در تولید دوغاب که باعث باقی ماندن حباب های هوا، فضاهای خالی ناشی از آب انداختگی و جمع شدگی طبیعی گروت سیمان که به ۲تا۳ میلی متر می رسد می باشد. با استفاده از

NANOKS - GM515 به میزان ۶ درصد وزن سیمان تمامی مشکلات احتمالی فوق مرتفع می شود.

کاربردها:

NANOKS - GM515 را می توان برای تولید انواع ملات های گروت یا دوغاب های تزریقی در محل کارگاه استفاده نمود.درتولید بتن های توانمند وپایا به خصوص در مناطق بحرانی، زمین های شوره زار و در معرض عوامل خورنده محیطی استفاده از این افزودنی قویا" توصیه می شود.

انبساط:

مقدار انبساط ایجاد شده با این محصول در محدوده زمانی ۱تا۵/۲ ساعت پس از مخلوط کردن آن در محیط سیمانی اتفاق می افتد که بسته به دمای محیط متفاوت خواهد بود. استفاده در دوغاب سیمان موجب انبساط آزاد حجمی بین ۲تا۳ درصد ودر ملات ماسه- سیمان یا بتن موجب انبساط آزاد بین ۱ تا۵/۱ درصد خواهد شد.

مشخصات فنی:

-         رنگ:پودر خاکستری                                    - مقدار کلراید: فاقد کلر بر اساس BS۵۰۷۵

-         مقدار نیتریت :فاقد نیتریت                             - درجه اشتعال: غیر اتش زا

-         مقدار مصرف: ۶ کیلوگرم برای هر ۱۰۰کیلوگرم سیمان

-         مقدار آب مصرفی:۲۵ درصد وزن سیمان       

طریقه مصرف:

ابتدا آب را درون مخلوط کن ریخته سپس سیمان را اضافه کنید و تا یکنواخت شدن مخلوط سیمانی هم زدن را ادامه دهید. NANOKS - GM515 رابه خمیر سیمان افزوده و ۳۰ ثانیه دیگر اختلاط را ادامه دهید، در پایان شن وماسه را (در صورت وجود در طرح اختلاط) به مخلوط اضافه کرده وبرای مدت ۲ دقیقه دیگر هم زدن را ادامه دهید. توجه نمایید که از اختلاط اضافی پرهیز شود زیرا باعث کاهش انبساط بوجود آمده می شود. دمای مناسب برای استفاده از این افزودنی ۵+ تا۴۰+ درجه سانتی گراد می باشد.

مراقبت از وسایل کار:

پس از اتمام هر مرحله از کار ابزارو وسايل را با آب شستشودهيد.

بسته بندی:

NANOKS - GM515 درکیسه های ۶ کیلو گرمی عرضه می شود.

انبارداری:

این محصول را در مکان سرپوشیده و به دوراز تابش خورشید، بارندگی، رطوبت وبر روی پالت نگهداری نمایید.عمر مفید محصول اگر در شرایط مناسب و در کیسه های اصلی نگهداری شود حداقل۱۲ ماه است.

احتیاط وایمنی:

همانند تمامی محصولات شيميايي NANOKS - GM515نیز ممکن است باعث آسیب شود.در هنگام کار با اين محصول حتما" از وسايل ايمني فردي استفاده کنيد. در صورت تماس احتمالی با چشم ها بلافاصله آن را به مدت ۱۵ دقیقه با آب شستشو داده وبه پزشک مراجعه نمایید.در صورت تماس با پوست آن را به دقت بشویید.

تأییدیه کیفیت:

تمامی محصولاتی که توسط شرکت NASA تولید وعرضه می شوند تحت کنترل بخش کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

اطلاعات تکمیلی:

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت با تلفن های ۱۹-۸۸۱۰۴۶۱۸ تماس حاصل فرمایید.