اپوکسی تزریقی برای پر کردن ریز ترک ها

 

NANOKS-EL 650

Technical Information Sheet


دارنده سه لوح طلایی بین المللی                                                                                                                                 Decorative hard coating                                                                            

     

معرفی محصول:اپوکسی تزریقی دوجزئی برای پر کردن ریز ترک ها

NANOKS – EL650 رزین دو جزئی بر پایه اپوکسی های ترکیبی با غلظت بسیار کم است که برای تزریق در ریز       ترک های بتن و حفره های ریز طراحی شده است. این رزین برای تزریق در ترک های ساکن (static) با عرض بیشتر از ۱۰۰ میکرون مناسب است، ولی عرض ترک نباید بيشتر از ۹ میلی متر باشد. عمق  نفوذ این محصول بسیار زیاد است و تمامی جسم بتن را کاملاً آب بند و غیر قابل نفوذ در برابر مایعات مخرب می نماید.

کاربردها:

تعمیروآب بندی قطعات بتنی مانند ستون ها، عرشه وسگمنت های پل ،کف ها،تونل های مترو وراه، تیرها راهروهای زیرزمینی،تزریق در بدنه بتنی سدها و کانال های آب بر، تقویت بتن های متخلخل و کم مقاومت و پر کردن فضاهای بین صفحات بتنی وفولادی، همچنین به عنوان پرایمر برای تعمیر تمامی اجزای ساختمانی که تحت بارگذاری های مکرر یا لرزش هستند.

ویژگی ها:

NANOKS – EL650 در برابر بسیاری از مواد خورنده مانند پساب های صنعتی وخانگی، آب دریا، قلیا ها،اسیدهای رقیق، آمونیاک، فرمالدئید، چربی های گیاهی وحیوانی، گازهای خورنده و روغن های معدنی پایدار است.

مشخصات فنی:

-         وزن مخصوص:۰۵/۱(پس از اختلاط)                           - دمای زمان بهره برداری:۲۰- تا۸۰+ درجه سانتی گراد

-         مقاومت فشاری ۷ روزه:۶۰ مگا پاسکال                        - زمان سخت شدن کامل:۱۰روز در ۳۵ درجه سانتی گراد

-         زمان کارآیی: حدود۴۵ دقیقه در ۲۵ درجه سانتی گراد، حدود ۳۰ دقیقه در ۴۰ درجه سانتی گراد

روش اجرا:

۱-     آماده سازی سطح:

قبل از استفاده از اين محصول سطوح را از وجود روغن، گردو خاک، رنگ، ماده عمل آوری ودیگر آلودگی ها پاک کنید. با استفاده از مکنده قوی یا هوای فشرده داخل ترک ها را کاملاً باز کنید و اطمینان حاصل شود که آب، ذرات جامد یا دیگر مایعات درون درزها وجود نداشته باشد.

۲-     اختلاط:

 NANOKS – EL650 در دو ظرف مجزا شامل رزین اصلی و واکنش گر تحویل می شود. تمامی محتویات ظرف واکنش گر را درون ظرف رزین اصلی ریخته و به کمک مخلوط کن دستی دو جزء را به خوبی مخلوط نمایید به گونه ای که رنگ مخلوط حاصل شده کاملاً یکنواخت شود. اکنون محصول آماده استفاده است و می توان آن را در زمان توصیه شده به دو روش زیر  تزریق نمود.

-         در سطوح افقی کافی است رزین مخلوط شده را به آرامی بر روی تمامی سطح ریخته و فرصت دهید تا جذب بتن شود. این عمل را تا زمانی که تمامی جسم بتن اشباع شده و رزین اضافی روی سطح باقی می ماند ادامه دهید.

-         برای تزریق در ترک های عمودی لازم است مسیر ترک ها شناسایی، سوراخ کاری و پکرگذاری شود. سپس روی سطح ترک ها با ملات اپوکسی پوشانده شده و فرصت دهید تا کاملاً سخت شود. تزریق اپوکسی از پایین ترین پکر انجام می شود و پس از اطمینان از اشباع آن به ترتیب از پکرها ی بالاتر تزریق انجام می شود.

با توجه به حساسیت محصولات پایه اپوکسی به دما، قبل از اختلاط دو جزء با یکدیگر آن ها را برای مدتی در مکانی با دمای بین ۲۰ تا۲۵ درجه سانتی گراد قرار دهید تا دمای محصول نیز به این مقدار برسد.

بسته بندی:

NANOKS – EL650 در دو ظرف پلی اتیلنی با وزن مجموع یک لیتر عرضه می شود.

انبارداری:

این محصول را در مکان سرپوشیده و به دور از تابش خورشید، بارندگی،در دمای ۲۰ تا۲۵ درجه سانتی گراد بر روی پالت        نگهداری نمایید. در این شرایط عمر مفید محصول حدود ۸ ماه است.

احتیاط و ایمنی:

همانند تمامی محصولات پایه اپوکسی NANOKS –EL650 نیزممکن است باعث آسیب شود. در هنگام کار از وسایل حفاظت فردی مانند دستکش، کلاه وعینک ایمنی استفاده نمایید. در صورت تماس احتمالی با چشم ها بلافاصله آن را به مدت ۱۵ دقیقه با آب شستشو داده و به پزشک مراجعه نمایید. در صورت تماس با پوست آن را به دقت بشویید.

مراقبت از وسایل کار:

در اتمام هر مرحله از کار می بایستی  ابزار کار را با تینر فوری یا حلال ۴۱۰ شستشو داد.

تأییدیه کیفیت:

تمام محصولاتی که توسط این شرکت تولید وعرضه می شوند،تحت کنترل بخش کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

اطلاعات تکمیلی:

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت با تلفن های ۱۹-۸۸۱۰۴۶۱۸ تماس حاصل فرمایید.