فوق روان کننده زودگیر

NANOKS – Crete 430-P

Technical Information Sheet

 


دارنده سه لوح طلایی بین المللی                                                                                                                                                                                                           Decorative hard coatin      

                                  

شرح: فوق روان کننده زودگیر

NANOKS – Crete 430-P یک فوق روان کننده و کاهش دهنده شدید آب بر پایه نفتالین سولفونات می باشد که به جهت تسریع چشم گیر در روند کسب مقاومت اولیه و افزایش مقاومت بتن در سنین مختلف به واسطه کاهش قابل توجه میزان آب مصرفی در مخلوط بتن نسبت به مواد با پایه مشابه متمایز می گردد.

استانداردها:

تولید NANOKS – Crete 430-P مطابق با استانداردهاASTM-C494 واستاندارد ۲۹۳۰ ایران می باشد وهمچنین بر اساس آئین نامه ASTM-C494 در رده Type-A&F قرار دارد.

مواردکاربرد:

-  بتن ریزی در هوای سرد                                                                    -  بتن های پیش تنیده و پیش ساخته و قالب های لغزان

- بتن ریزی در مقاطع با تراکم آرماتور بالا                                                  - بتن های میکروسیلیسی

- بتن ریزی کف های سخت صنعتی                                                      

- برای افزایش قابل توجه کارایی بتن،بدون نیاز به افزایش آب موجود در مخلوط (بتن با نسبت آب به سیمان کم)

مزایا:

-  افزایش چشم گیر مقاومت اولیه بتن ، بدون افزایش میزان سیمان مصرفی. این امر به ویژه در بتن های پیش ساخته مفید بوده زیرا بازکردن سریع قالب ها را امکان پذیر می نماید.

-  تولید بتن های روان بدون افزایش میزان آب مصرفی همچنین سهولت در اجرا و تراکم سریع تر بتن و کاهش هزینه نیروی انسانی.

-  افزایش چسبندگی و روانی بتن و قابلیت پمپ پذیری بدون آب انداختگی و جدایی سنگدانه ها.

مشخصات فنی :

ظاهر

مایع قهوه ای رنگ

وزن مخصوص گروت تازه مطلوب

۱.۱۸gr/cm۳  در دمای ۲ ۲۲درجه سانتی گراد

میزان نیتریت

ندارد

نقطه اشتعال

ندارد

میزان کلر

ندارد

نقطه انجماد

صفر درجه سانتی گراد

 

 

 

 

  

 

 

 

                                                                         

میزان مصرف:

بهترین میزان مصرف  NANOKS – Crete 430-P برای کسب مشخصات خاص با انجام آزمایشات مختلف در شرایط کارگاهی تعیین می شود.

میزان معمول مصرف از ۵/۰ کیلو گرم الی ۵/۱ کیلو گرم در هر ۱۰۰ کیلوگرم از مواد سیمانی بتن می باشد. برای بکار گیری میزان مصرف خارج از محدوده با دفتر تماس حاصل فرمایید.

اختلاط:

در هنگام اختلاط بتن یا پس از اختلاط کامل بتن به مخلوط اضافه شود امکان اضافه کردن آن به آب بتن نیز وجود دارد ولی در شرایطی که فاصله زمانی ساخت و ریختن بتن زیاد باشد پیشنهاد می شود NANOKS – Crete 430-P به صورت دو مرحله ای با مشورت مسئولین شرکت به بتن اضافه شود.

بسته بندی:

به صورت مایع در بشکه های ۲۲۰ لیتری یا در گالن های ۲۰ لیتری موجود می باشد. در صورت سفارش مشتری در بسته بندی خاص یا بدون بسته بندی در تانکر قابل تحویل خواهد بود.

طریقه نگهداری:

زمان مصرف NANOKS – Crete 430-P در صورت نگهداری در دمای بین ۴ تا۴۱ درجه سانتی گراد حداقل ۱۸ ماه پس از تاریخ تولید می باشد. چنانچه دمای محصول خارج از محدوده مذکور باشد با دفتر شرکت تماس حاصل فرمایید.

بهداشت وایمنی:

NANOKS – Crete 430-P به هیچ عنوان نباید با چشم تماس پیدا کند. بنابراین استفاده از عینک ایمنی جهت پیشگیری از تماس با چشم توصیه می شود و در صورت تماس این محصول با چشم سریعاً با مقدار فراوانی آب شستشو نموده و به پزشک مراجعه فرمایید .از تماس با پوست خصوصاً تماس مداوم جلوگیری کنید و حتی المقدور در هنگام کار از دستکش استفاده نمایید.

تأییدیه کیفیت:

تمامی محصولاتی که توسط این شرکت تولید وعرضه می شوند،تحت کنترل بخش کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

اطلاعات تکمیلی:

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت با تلفن های ۱۹-۸۸۱۰۴۶۱۸ تماس حاصل فرمایید.