فوق روان کننده کندگیر

 

NANOKS – RT 460

Technical Information Sheet


دارنده سه لوح طلایی بین المللی                                                                                                                                                          Decorative hard coating                                                   

             

معرفی محصول: حباب ساز بتن (دیرگیر کننده)

NANOKS - RT460 یک افزودنی مایع است که باعث تأخیر در زمان گیرش مواد سیمانی و دیگر مصالح ساختمانی مانند گچ و آهک می شود. کندگیری این محصول دقیقاً کنترل شده و می توان زمان تأخیر مورد نیاز را با تعیین مقادیرمصرف تنظیم نمود. این افزودنی با انواع سیمان ها سازگار است ولی جدول زمان بندی گیرش آن بر پایه سیمان پرتلند تهیه شده است.با توجه به تنوع ویژگی های سیمان ها، انجام آزمایش های کارگاهی برای هر پروژه ضروری است.

چگونگی عملکرد NANOKS - RT460 بتن:

این محصول با ایجاد حباب به دور ذرات سیمان از آب گیری آن ها برای مدت زمان تعیین شده جلوگیری می کند وپس از سپری شدن این زمان حباب تشکیل شده از بین می رود و آب گیری سیمان آغاز می شود.پایداری حباب های ایجاد شده با افزایش مقادیر مصرف افزودنی بیشتر می شود.

موارد کاربرد:

بیشترین کاربرد این محصول برای بتن ریزی در هوای بسیار گرم برای جلوگیری از ریزش سریع بتن، قالب های لغزنده به منظور تنظیم گیرش بتن با حرکت قالب و بتن های حجیم برای جلوگیری از افزایش ناگهانی دما در هسته مرکزی بتن و کنترل ترک های حرارتی است. اگرچه در بتن ریزی های پیوسته مانند پایه های پل ها واسکله ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

تأثیر بر روی بتن سخت شده :

علاوه بر اثرات این افزودنی بر بتن تازه که در هنگام ساخت وریختن بتن کاملاً چشم گیر است، تأثیر مطلوبی نیز بر بتن سخت شده دارد. عموماً بتن هایی که گیرش آن ها به کندي انجام می شود دارای تخلخل کمتربوده و ترک های ناشی از خشک شدن آن ها کمتر است.

بسته بندی:

NANOKS - RT460 در بشکه های ۲۲۰، ۱۱۰۰ کیلوگرمی و تانکرهای بزرگ عرضه می شود.

مشخصات ظاهری:

-       شکل ظاهری: مایع روان                                                  -  رنگ: بیرنگ

-       وزن مخصوص: ۰۸/۱ تا ۰۹/۱ گرم برسانتی متر مکعب در ۲۰درجه سانتی گراد

-       عدد قلیایی:۸تا۹                                                             -  مقدار کلر: کمتراز ۱/۰ درصد                                               

راهنمايي براي مصرف:

این محصول باهیچ افزودنی دیگری نباید مخلوط شود مگر اینکه توسط متخصصین این شرکت تأیید شده باشد و با تمامي مخلوط های بتنی حاوی میکروسیلیس، خاکستر بادی و سیمان های سربارهاي کوره ها سازگار است.

مقادیر مصرف:

اعداد میانی جدول مقادیر مصرف را برای صد کیلو سیمان بر حسب لیتر نشان می دهد.

۲۱

۱۸

۱۵

۱۲

۹

۷

۵

۳

کندگیری_(ساعت)     

                        دمای بتن (سانتی گراد)

۱.۰۰

۰.۹۰

۰.۷۰

۰.۵۰

۰.۳۰

۰.۲۰

___

___

+۱۰

۱.۵۰

۱.۱۰

۰.۸۰

۰.۶۰

۰.۴۰

۰.۳۰

۰.۱۰

___

+۱۵

۱.۸۰

۱.۴۰

۱.۱۰

۰.۸۰

۰.۵۰

۰.۴۰

۰.۲۰

۰.۱۰

+۲۰

____

۲.۰۰

۱.۵۰

۱.۰۰

۰.۶۰

۰.۵۰

۰.۳۰

۰.۲۰

+۲۵

____

____

۲.۰۰

۱.۲۰

۰.۸۰

۰.۶۰

۰.۴۰

۰.۳۰

+۳۰

___

____

____

___

___

۲.۰۰

۱.۳۰

۰.۵۰

+۴۰

 

راهنمایی برای مصرف:

NANOKS - RT460 یک افزودنی آماده مصرف است وباید در زمان ساخت بتن اضافه شود. تاثیر بهتر آن زمانی است که حدود ۷۰ تا۸۰ درصد آب مصرفی اضافه شده باشد. هرگز این محصول را به مصالح خشک اضافه نکنید.

انبارداری:

NANOKS - RT460 بایستی در ظروف اصلی خود ودر دمای بیش از ۵+ درجه سانتی گراد در محيط سربسته به دوراز تابش مستقيم نور خورشید ودر مکان سر پوشیده نگهداری شود.در صورت یخ زدن می توانید آن را به آرامی به هم بزنید تا دوباره بازیافت شود. عدم رعایت شرایط انبارداری مناسب ممکن است باعث آسیب دیدن محصول یا ظرف آن شود. براي کسب اطلاع از روش انبارداري مناسب با بخش فني شرکت NASA تماس حاصل نماييد.

نکات ایمنی:

NANOKS - RT460 محتوی هیچگونه مواد سمي و خطرناکی نمی باشد.

تأییدیه کیفیت:

تمامی محصولاتی که توسط این شرکت تولید وعرضه می شوند،تحت کنترل بخش کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

اطلاعات تکمیلی:

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت با تلفن های ۱۹-۸۸۱۰۴۶۱۸ تماس حاصل فرمایید.