لاتکس آب بند کننده و تقویت کننده

 

NANOKS – SB430

Technical Information Sheet


دارنده سه لوح طلایی بین المللی                                                                                                                                                                                                Decorative hard coating

 

معرفی محصول:لاتکس آب بند کننده و تقویت کننده مصالح پایه سیمانی

NANOKS – SB430 مایع روان شیری رنگ که دارای کاربرد دوگانه است. این محصول را می توان به عنوان یک افزودنی آب بند کننده در بتن و ملات های پایه سیمانی مصرف کرد وهم زمان آب مخلوط را نیز کاهش داد. این ماده بر پایه استایرن بوتادین تولید می شود و پس از خشک شدن، غیر محلول در آب می باشد.

چگونگی عملکرد NANOKS – SB430 در بتن:

چنانچه این محصول با بتن یا ملات مخلوط شود، پس از خشک شدن تشکیل لایه های متعدد آب بند در جسم بتن یا ملات داده و علاوه بر آب بند کردن کامل آن، از آسیب رساندن عوامل محیطی نیز جلوگیری می نماید. خاصیت روان کنندگی آن امکان کاهش آب اختلاط را فراهم می کند و در نتیجه بتن یا ملات محتوی NANOKS – SB430 دارای مقاومت فشاری بیشتری نسبت به بتن فاقد افزودنی است. وجود لایه های متعددد لاتکس پایداری خمشی، کششی و سایشی بتن را نیز در حد قابل توجهی افزایش می دهد.

موارد کاربرد:

مهمترین کاربرد NANOKS – SB430 در تعمیر بتن های آسیب دیده، تعمیر کف ها، دال ها و قطعات پیش ساخته بتنی و ساخت کف های بتنی پایدار در برابر سایش، بدون غبارزایی و با پایداری متوسط در برابر مواد شیمیایی است.از این محصول می توان برای اندود کاری خارجی، آب بندی و ساخت مخازن، آب بندی پی ها، چاله آسانسور، اطاقک بازرسی و سر ریز استخرها وسدها استفاده نمود.

تاثیر بر روی بتن سخت شده:

بتن و ملات حاوی NANOKS – SB430 نفوذ پذیری بسیار کمی دارند و در نتیجه از پایداری بسیار خوبی در برابر عوامل جوی برخوردارند. به خصوص حملات یون کلر و نمک های محلول در آب قادر به نفوذ در این سازه نمی باشد و در نتیجه دوام چنین سازه هایی به مراتب بیشتر از بتن های فاقد افزودنی است.

بسته بندی:

 NANOKS – SB430  در سطل های ۸ کیلوگرمی و بشکه های ۲۰۰ کیلوگرمی عرضه می شود.

مشخصات ظاهری:

-         شکل ظاهری:مایع غلیظ روان                                                      - رنگ: شیری

-         عدد قلیایی : ۱۰تا۵/۱۰                                                              - مقدار کلر: کمتر از ۱/۰ درصد

-         وزن مخصوص:۰۰/۱ تا۰۲/۱ گرم بر سانتی متر مکعب در ۲۰ درجه سانتی گراد

سازگاری :

این محصول با تمامی مخلوط های بتنی حاوی میکروسیلیس ، خاکستر بادی، سیمان های آمیخته و ملات های ساختمانی سازگار است، ولی نباید با هیچ افزودنی دیگری از قبل مخلوط شود. چنانچه احتیاج به مصرف سایر افزودنی ها در بتن یا ملات باشد، بایستی بطور جداگانه و پس از اختلاط افزودنی به مخلوط بتن اضافه شود.

 مقادیر مصرف:

NANOKS – SB430  بین ۱۰ تا۲۰ درصد وزن سیمان (مجموع مواد سیمانی) به بتن یا ملات افزوده می شود.

راهنمایی برای مصرف:

برای تهیه ملات نازک آب بند ،۱۰ کیلوگرم NANOKS – SB430  به همراه ۵۰ کیلوگرم سیمان و ۵۰ کیلوگرم ماسه نرم و تنظیم غلظت ملات با آب توصیه می شود. برای تولید ملات های آب بند ضخیم بایستی مقدار ماسه را تا ۱۵۰ کیلوگرم افزایش داده و دانه بندی آن را نیز درشت تر نمود.

انبارداری:

NANOKS – SB430  بایستی در ظروف اصلی خود و در دمای بیش از ۵+ درجه سانتی گراد، به دور از تابش مستقیم نور خورشید و در مکان سرپوشیده نگهداری شود. اين محصول در صورت یخ زدن قابل بازیافت نیست ونباید آن را استفاده کرد.عدم رعایت شرایط انبارداری مناسب ممکن است باعث آسیب دیدن محصول یا ظرف آن شود. برای کسب اطلاع از شرایط انبارداری مناسب با بخش فنی شرکت NASA تماس حاصل نمایید.

نکات ایمنی:

NANOKS – SB430 محتوی هیچ ماه خطرناکی نمی باشد.

تأییدیه کیفیت:

تمام محصولاتی که توسط این شرکت تولید وعرضه می شوند،تحت کنترل بخش کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

اطلاعات تکمیلی:

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت با تلفن های ۱۹-۸۸۱۰۴۶۱۸ تماس حاصل فرمایید.