ماستیک تک جزئی (قیر اصلاح شده)

 

NANOKS – BM 730

Technical Information Sheet


دارنده سه لوح طلایی بین المللی                                                                                                                                Decorative hard coating                                                                       

 

معرفی محصول: ماستیک تک جزئی (قیر اصلاح شده)

NANOKS - BM730 خمیر تک جزئی غلیظ بر پایه قیر اصلاح شده با حلال های هیدرو کربور است که برای درزگیری قطعات ساختمانی به کار می رود. این محصول دارای چسبندگی بسیار خوب به سطوح بتنی، آجر،سنگ و دیگر مصالح می باشد و پس از خشک شدن تبدیل به ماستیک سیاه رنگ منعطف می شود.

موارد کاربرد:

NANOKS - BM730 برای پر کردن و آب بندی درزهای بتنی،ترک های آسفالت، فواصل دیوار با سقف شیروانی، اطراف لوله های بتنی وکامپوزیتی، سقف ها وسوله های صنعتی مناسب است.

روش اجرا:

NANOKS - BM730 را می توان با کاردک یا ماله اجرا کرد. آماده سازی سطح اهمیت زیادی دارد. تمامی سطح کار بایستی سفت، صاف وعاری از هر گونه آلودگی،گردوخاک، تکه های خرد شده وچربی باشد.این محصول به شکل خمیر آماده مصرف عرضه می شود ونیاز به پرایمر ندارد.برای اتصال بهتر لازم است سطوح داخلی درزها با استفاده از سنباده یا سندبلاست کاملاً تمیز وزبر شود.ماستیک را می توان بر روی سطح مرطوب نیز اجرا کرد ولی نباید آب مشهود وجود داشته باشد.

توجه:

در هنگام پر کردن درز دقت شود که عمق ماستیک اجرا شده کمتراز عرض آن باشد.ابتدا با استفاده از پر کننده درز،عمق اضافی درز را تا ارتفاع لازم پر کرده و سپس اقدام به اجرای ماستیک نمایید.

مشخصات فنی:

-     شکل ظاهری: خمیر سیاه رنگ                                                     -   مقاومت حرارتی:۲۰- تا۶۰+ درجه سانتی گراد                       

-         درصد جامد :۸۰ %                                                              -   سفت شدن نهایی:۲۸روز در ۳۵ درجه سانتی گراد

-         وزن مخصوص: ۲۵/۱گرم بر سانتی متر مکعب در ۲۵ درجه سانتی گراد

مراقبت از وسایل کار:

ابزار کار را قبل از خشک شدن با تینر شستشو دهید. در صورت خشک شدن آن را تراشیده و سپس با پارافین یا حلا ل نفتی تمیز نمائید.

بسته بندی:

NANOKS - BM730 در ظرف های ۱۲ و۲۲۰ کیلوگرمی عرضه می شود.

انبارداری:

NANOKS - BM730 بایستی در ظروف اصلی خود در محیط سربسته و به دور از تابش آفتاب یا دمای زیاد نگهداری شود. این محصول قابل اشتعال است ولازم است در هنگام انبارداری تمهیدات لازم برای پرهیز از ایجاد جرقه یا شعله آتش به عمل آید. عمر مفید این محصولات ۱۲ ماه می باشد.عدم رعایت شرایط انبارداری مناسب ممکن است باعث آسیب دیدن محصول یا ظرف آن شود.

نکات ایمنی:

NANOKS - BM730 همانند تمامی محصولات شیمیایی، نیاز به مراقبت ویژه در زمان استفاده وانبارداری دارد.از کشیدن سیگار و ایجاد شعله پرهیز شود. از تماس با چشم ها،دهان،پوست و مواد غذایی اجتناب شود.در صورت پاشیده شدن روی پوست یا چشم موضع را بلافاصه به مدت ۱۵ دقیقه با آب تمیز شستشو دهید. چنانچه بطور اتفاقی بلعیده شود بایستی به پزشک مراجعه نمایید.در ظروف را پس از استفاده ببندید.

تأییدیه کیفیت:

تمام محصولاتی که توسط شرکت NASA تولید وعرضه می شوند،تحت کنترل بخش کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

اطلاعات تکمیلی:

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت با تلفن های ۱۹-۸۸۱۰۴۶۱۸ تماس حاصل فرمایید.