ماستیک تک جزئی منعطف

 

NANOKS – L 100

Technical Information Sheet


دارنده سه لوح طلایی بین المللی                                                                                                                                                                           Decorative hard coating

 

معرفی محصول:ماستیک تک جزئی منعطف

 NANOKS – L 100 ماستیک درزبندی منعطف که برپایه رزین هاي آب دوست است وبه صورت تک جزئی تولید می شود ومخصوص سطوحی با مصالح ساختمانی مانند بتن،آجر وگچ می باشد.اين محصول نیاز به اختلاط ندارد و در بسته های آماده مصرف عرضه می شود و کار بردآن بسیار آسان است.

ویژگی ها:

NANOKS – L 100دارای انعطاف عالی می باشدو پایداری بسیار خوبی در برابر دمای محیط دارد. دربرابر اشعه ماورای بنفش پایدار است و می توان آن را در فضای خارجی ساختمان نیز استفاده نمود.

مشخصات فنی:

-         دمای اجرا:۱۰+تا۳۵+                                                                - کشش تا نقطه پاره شدن:بیشتراز ۱۰۰درجه

-         تشکیل پوسته در ۲۰درجه:حدود۵/۱ ساعت                                          - سرعت گیرش:حدود ۲میلی متر در ۲۴ساعت

روش اجرا:

آماده سازی سطح:

سطح بایستی تمیز وعاری از آلودگی،روغن،گریس ورنگ باشد. تراشیدن شیرآبه سیمان یا دوغاب بسیار مهم است. اگر درز مرطوب باشد بلامانع است،زیرا این محصول آب دوست بوده و به راحتی می تواند در درزهای مرطوب اجراگردد.فقط می بایست دقت گردد آب آزاد در محل درز نباشد.

بسته بندی:

NANOKS – L 100 در ظروف ۱۰ و ۲۰  کیلوگرمی عرضه می شود.

انبارداری:

این محصول را در مکان سرپوشیده وبه دور از تابش نور خورشید، بارندگی،رطوبت ودر دمای متعارف نگهداری نمایید.

عمر مفید NANOKS – L 100 اگر در شرایط مناسب و در بسته بندی های اصلی باز نشده نگهداری شود حدود ۶ ماه است.

احتیاط وایمنی:

همانند تمامی محصولات شیمیایی NANOKS – L 100نیز ممکن است باعث آسیب شود.در صورت تماس احتمالی با چشم ها بلافاصله آن را به مدت ۱۵ دقیقه با آب شستشو داده وبه پزشک مراجعه نمایید. در صورت تماس با پوست آن را به دقت بشویید. درهنگام کار از لباس کار،دستکش و عینک ایمنی استفاده کنید.

مراقبت از وسایل کار:

در اتمام هرمرحله از کار می بایستی ابزار کار را با آب شستشو داد.

تأییدیه کیفیت:

تمام محصولاتی که توسط شرکت NASA تولید وعرضه می شوند،تحت کنترل بخش کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

اطلاعات تکمیلی:

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت با تلفن های ۱۹-۸۸۱۰۴۶۱۸ تماس حاصل فرمایید.