ماستیک تک جزئی پلی یورتان (کارتریج)

 

 

NANOKS – PU 700

Technical Information Sheet


دارنده سه لوح طلایی بین المللی                                                                                                                                                                    Decorative hard coating

 

 

معرفي محصول:ماستیک تک جزئی پلی یورتان (کارتریج)

NANOKS - PU700 ماستیک درزبندی منعطف که برپایه رزین پلی یورتان مخصوص به صورت تک جزئی تولید می شود ونیاز به اختلاط ندارد. این محصول در کارتریج های آماده مصرف عرضه می شود وکاربرد آن بسیار آسان است.

ویژگی ها:

NANOKS - PU700 دارای خاصیت کشسانی زیاد(تا۲۵درصد)و قابلیت برگشت پذیری بسیار عالی است. پایداری بسیار خوبی در برابر دمای محیط دارد وبین ۳۰- تا۸۰+ درجه سانتی گراد سخت یا نرم نمی شود.در برابر اشعه ماورای بنفش پایدار است و می توان آن را درفضای خارجی ساختمان نیز استفاده کرد.

مشخصات فنی:

-         دمای اجرا:بین ۵+تا۳۵+درجه سانتی گراد                         -  ظرفیت انبساط دائمی: حدود۲۵درصد

-         تشکیل پوسته در ۲۰درجه :حدود۵/۱ ساعت                        - پایداری حرارتی:بین۳۰-تا۸۰+درجه سانتی گراد                                       

-        وزن مخصوص: حدود ۳/۱ گرم بر سانتی متر مکعب             - سرعت گیرش:حدود۲میلی متر در ۲۴ساعت

-        کشش تانقطه پاره شدن:بیشتر از ۶۰۰ درصد                       - مدول الاستیسیته:حدود ۲۵/۰ مگاپاسکال

روش اجرا:

آماده سازی سطح:

سطح بایستی تمیز،سخت،خشک وعاری از آلودگی، روغن،گریس ورنگ باشد.تراشیدن باقیمانده شیرآبه سیمان یا دوغاب بسیار مهم است. در حالت عمومی مقاومت کششی سطح بایستی ۵/۱ مگاپاسکال باشد. برای اینکه عملکرد ماستیک به درستی انجام شود عمق درز را به وسیله میله های پلی اتیلن اسفنجی با سلول های بسته تنظیم کنيد که ماستیک به آن نچسبد وسطح سوم ماستیک آزادانه حرکت کند.

طراحی درز:برای عملکرد صحیح ماستیک عمق درز باید حدود نصف عرض آن طراحی شود.به خصوص برای درزهای بیشتر از ۲۵میلی متر.

پرایمرزنی:درزهای بتنی عمل آوری شده و مسن تراز ۲۸روز وسطوحی با مصالح ساختمانی مانند آجر، فلز یا شیشه نیازی به پرایمر ندارند.سطوح فلزی را قبل اجرای ماستیک چربی گیری کنید.

                                                                                           

اجرا:NANOKS - PU700به صورت آماده ارائه می شود.یک سرکارتریج آلومینیومی را ببریدوآن را در درون تفنگ دستی یا پنوماتیک قرارداده وبلافاصله شروع به استفاده نمایید.سطح ماستیک را به وسیله یک ماله و مایع غیر الکلی بصورت مقعر فاقد حباب در آورید.اجرای افقی وعمودی را می توان همزمان انجام داد.

توجه:

قبل از اجرای ماستیک،سطوح اطراف درزرا با چسب نواری کاغذی بپوشانید وبلافاصله پس از اتمام کارسطوح اطراف را با پارچه آغشته به تینر فوری تمیز کنید.

بسته بندی:

NANOKS - PU700 در کارتریج های ۶۰۰ میلی لیتری عرضه می شود.

انبارداری:

این محصول را درمکان سرپوشیده وبه دوراز تابش خورشید، بارندگی،رطوبت ودر دمای متعارف نگهداری نمایید.عمر مفید محصول اگر در شرایط مناسب ودر کیسه های اصلی نگهداری شود حدود۱۲ماه است.

احتیاط وایمنی:

NANOKS - PU700 همانند تمامی محصولات شیمیایی ممکن است باعث آسیب شود.در صورت تماس احتمالی با چشم ها بلافاصله آن را به مدت ۱۵ دقیقه با آب شستشو داده و به پزشک مراجعه نماييد. در صورت تماس با پوست آن را به دقت بشوييد.در هنگام کار از لباس کار،دستکش و عينک ايمني استفاده کنيد.

مراقبت از وسایل کار:

در اتمام هر مرحله از کار می بایستی ابزار کار را با تینر فوری شستشو داد.

تأییدیه کیفیت:

تمام محصولاتی که توسط شرکت NASA تولید وعرضه می شوند تحت کنترل بخش کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

اطلاعات تکمیلی:

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت با تلفن های ۱۹-۸۸۱۰۴۶۱۸ تماس حاصل فرمایید.