مایع ضد یخ بتن

 

NANOKS – AF 480

Technical Information Sheet


دارنده سه لوح طلایی بین المللی                                                                                                                                                                                                Decorative hard coating 

 

معرفی محصول:مایع ضد یخ بتن مسلح

NANOKS - AF480 افزودنی مایع جهت حفاظت بتن در برابر یخ زدگی در دمای پایین تر از صفر درجه می باشد. این محصول فاقد کلر بوده وبرای مصرف در بتن مسلح توصیه می شود. ضمن اینکه پوشش محافظ مناسبی برای فولاد مدفون در بتن پدید می آورد. اگرچه استفاده از افزودنی ضدیخ بتن را از خطر یخ زدگی حفظ می کند ولی همواره توصیه می شود در هنگام بتن ریزی در هوای سرد تمهیدات زیر مد نظر قرار گیرد:

-       گرم کردن آب ومصالح                                                         - ایجاد حفاظ در اطراف محیط کارگاه

-       استفاده از سیمان های زودگیر                                                  - پوشاندن سطوح بتنی بلافاصله پس از بتن ریزی

عملکرد محصول:

NANOKS - AF480 با افزایش دمای بتن وتاثیر بر روند هیدراته شدن سیمان باعث کسب مقاومت زود هنگام می شود. این واکنش بتن را در برابریک سیکل یخ بندان یعنی اولین سرمای پس از بتن ریزی حفظ می کند و خطر یخ زدگی و متلاشی شدن یا عدم کسب مقاومت را از بین می برد.

مشخصات فنی :

-       شکل ظاهری:مایع                                                 - رنگ: کهربایی

-       وزن مخصوص: ۲۶/۱ کیلوگرم در لیتر                        -  عدد قلیایی: ۱۰تا۱۱

-       مقدار کلر: فاقد کلر

روش استفاده:

 NANOKS - AF480 به صورت محصول آماده مصرف عرضه و در مراحل اختلاط به بتن افزوده می شود. این محصول را به مصالح خشک اضافه نکنید. بهترین زمان پس از افزودن ۷۰ درصد آب بتن و قبل از اضافه کردن آب تنظیم است.

مقدار مصرف:

مقدار مصرف بستگی به دمای محیط در ساعت های اولیه پس از بتن ریزی دارد. جدول زیر مقادیر مورد نیاز را بر حسب دما نشان می دهد:

-       در صفر درجه: ۱ درصد وزن سیمان

-       تا۲- درجه: ۲ درصد وزن سیمان

-       تا۵- درجه: ۵/۲ درصد وزن سیمان

-       تا۱۰- درجه: ۳ درصد وزن سیمان

بسته بندی:

NANOKS - AF480 در گالن های ۲۵ کیلوگرمی و بشکه های ۲۵۰ کیلوگرمی عرضه می شود.

انبارداری:

این محصول را درظروف اصلی ودر مکان سر پوشیده و به دوراز تابش خورشید، بارندگی وروی پالت نگهداری نمایید. عمر مفید محصول اگر در شرایط مناسب و در بسته بندي هاي اصلی نگهداری شود حدود ۱۲ ماه است.

احتیاط وایمنی:

NANOKS - AF480 محتوی ماده خطرناک نیست .درصورت احتمالی با چشم ها بلافاصله آن را به مدت ۱۵ دقیقه با آب شستشو داده وبه پزشک مراجعه نمایید. در هنگام کار با این محصول از وسایل حفاظت فردی استفاده کنید.

تأییدیه کیفیت:

تمامی محصولاتی که توسط این شرکت تولید وعرضه می شوند،تحت کنترل بخش کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

اطلاعات تکمیلی:

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت با تلفن های ۱۹-۸۸۱۰۴۶۱۸ تماس حاصل فرمایید.