ملات ترمیمی اپوکسی دو جزئی

 NANOKS – EM 630

Technical Information Sheet


دارنده سه لوح طلایی بین المللی                                                                                                                                                                        Decorative hard coating

 

معرفی محصول:ملات ترمیمی اپوکسی دوجزئی

NANOKS – EM630 ملات دوجزئی برپایه اپوکسی است که دارای کاربردهای متنوع به خصوص در بخش تعمير، ترمیم وتقویت سازه های بتنی، نصب سنگ، کاشی وسرامیک ،کاشت فولاد وبازسازی بناهای باستانی می باشد.

کاربردها:

-         تمامی موارد تعمیر وترمیم سازه ای که امکان ماله کشی داشته باشند.

-         تعمیر تمامی اجزای ساختمانی که تحت بارگذاری های مکرر یا لرزش هستند.

-         تعمیر تیر وستون های پیش تنیده یا مسلح شده

-         به منظورمحافظت از سازه های بتنی در معرض عوامل مهاجم چون کلراید وسولفات

-         تعمیر سازه ای در مناطق صنعتی به ویژه آن هایی که در معرض روغن های معدنی و روغن هیدرولیک می باشند.

-         تعمیرات سازه های ساحلی ودریایی

-         پرکردن حفره های عمیق یا سطحی بتن

-         کاشت میله های فولادی یا کامپوزیتی

-         نصب ضربه گیرها بر روی ستون هاوچسباندن درزگیر پل ها

-         اتصال وچسباندن قطعات بتنی به یکدیگر

ویژگی ها:

NANOKS – EM630  ملات دوجزئی است که با اختلاط آن ها در محیط کارگاه آماده مصرف می شود.این محصول بر پایه رزین اپوکسی تولید شده وسرعت گیرش وسفت شدن آن خیلی بیشتر از ملات های پایه سیمانی است. زمان مصرف ملات مخلوط شده در دمای متعارف تا ۴۵ دقیقه می باشد.اگرچه زمان گیرش اولیه آن تحت تاثیر دمای محیط کار ممکن است بین ۳۰ تا۹۰ دقیقه تغییرکند.

مشخصات فنی:

-        رنگ محصول مخلوط شده:خاکستری                          - وزن مخصوص: ۱۷۸۵کیلوگرم در مترمکعب(پس از اختلاط)

-         قابلیت اشتعال:غیرآتش زا                                       - مقاومت فشاری ۷روزه:۶۰مگاپاسکال(مطابق باASTM D۶۹۵)

-         زمان خشک شدن سطحی:حدود ۷ ساعت در ۲۵ درجه سانتی گراد،حدود ۲ ساعت در ۴۰ درجه سانتی گراد

-         زمان سخت شدن کامل: ۵ روز در ۲۵ درجه سانتی گراد،۳ روز در ۴۰ درجه سانتی گراد

روش اجرا:

۱-آماده سازی سطح:

قبل از استفاده از این محصول،سطوح را از وجود روغن،گردوخاک،رنگ، ماده عمل آوری ودیگر آلودگی ها که باعث کاهش چسبندگی می شوندپاک کنید.سطوح در معرض تعمیر بایستی کاملاً تمیز و خشک باشند. چنانچه نیاز به ترمیم محل های آسیب دیده باشد لازم است این مناطق تا عمق تخریب بریده شود وتاجای ممکن شکل تیزگوشه ومربعی داشته باشند.در صورت مشاهده آرماتورهای زنگ زده ابتدا از سلامت درونی آن اطمینان یافته سپس نسبت به زنگ زدایی توسط یکی از روش های برس زنی یا ماسه پاشی اقدام نمایید تاسطح فولاد تمیز نمایان شود.محافظت مضاعف آرماتورها توسط پوشش های مخصوص ضروری است.

۲-اختلاط:

NANOKS – EM630 در دوظرف مجزا شامل رزین اصلی و واکنش گر تحویل می شود. تمامی محتویات ظرف واکنش گر را درون ظرف رزین اصلی ریخته وبه کمک مخلوط کن دستی دوجزءرا به خوبی مخلوط نمایید، به گونه ای که رنگ مخلوط حاصل شده کاملاً یکنواخت شود.اکنون محصول آماده استفاده است ومی توان آن را در زمان توصیه شده مصرف کرد. با توجه به حساسیت محصولات پایه اپوکسی به دما،لازم است قبل از اختلاط دوجزء با یکدیگر آن هارا برای مدتی در مکانی با دمای بین ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتی گراد قرار دهید تا دمای محصول نیز به این مقدار برسد.

بسته بندی:

NANOKS – EM630 دردوظرف پلی اتیلنی با وزن مجموع ۴ کیلوگرم عرضه می شود.

انباردراری:

این محصول را در مکان سرپوشیده وبه دوراز تابش خورشید، بارندگی،در دمای ۲۰ تا۲۵ درجه سانتی گراد بر روی پالت نگهداری نمایید.در این شرایط عمر مفید محصول حدود ۸ ماه است.

احتیاط وایمنی:

همانند تمامی محصولات پایه اپوکسی،NANOKS – EM630 نیز ممکن است باعث آسیب شود.در هنگام کاراز وسایل حفاظت فردی مانند دستکش،کلاه وعینک ایمنی استفاده نمایید. در صورت تماس احتمالی با چشم ها بلافاصله آن را به مدت ۱۵دقیقه با آب شستشو داده وبه پزشک مراجعه نمایید.در صورت تماس با پوست آن را به دقت بشویید.

مراقبت از وسایل کار:

در اتمام هر مرحله از کار می بایستی ابزار کار را باتینر فوری یا حلال ۴۱۰ شستشو داد.

تأییدیه کیفیت:

تمام محصولاتی که توسط شرکت NASA تولید وعرضه می شوند،تحت کنترل بخش کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

اطلاعات تکمیلی:

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت با تلفن های ۱۹-۸۸۱۰۴۶۱۸ تماس حاصل فرمایید.