ملات سیمانی با مقاومت زیاد

 

 NANOKS- GM 530

Technical Information Sheet


دارنده سه لوح طلایی بین المللی                                                                                                                                                                Decorative hard coating                                                          

 

معرفی محصول:ملات گروت ساختمانی آماده مصرف بر پایه سیمان با مقاومت زیاد

NANOKS – GM530 یک محصول آماده مصرف پودری است که با افزودن آب در محل کارگاه تبدیل به ملاتی بسیار روان و بدون جمع شدگی می شود. این محصول با دانه بندی درشت طراحی شده و برای گروت ریزی در ضخامت های ۴۰ تا۱۲۰ میلی متر مناسب است.

موارد کاربرد:

NANOKS – GM530 به گونه ای فرموله شده است که بتوان آن را به شکل خمیری یا روان استفاده کرد. به آسانی  می توان آن را برای تسطیح، گروت ریزی،کاشت فولاد در بتن یا پرکردن گودال ها به کار برد، همچنین برای تنظیم ابعاد ستون ها وتیرها مورد استفاده قرار می گیرد.

امتیازات:این محصول بر اساس آیین نامه های ملی و بین المللی طراحی و تولید شده ودارای ویژگی های زیر است:

-         بدون جمع شدگی                                                                -      غلظت قابل تنظیم (با استفاده از آب)

-         عملکرد قابل پیش بینی و معین شده                                           -        اتصال بسیار خوب به فولاد وبتن

-         توسعه مقاومت زودرس حتی در شکل روان                                 -        آب بند

مشخصات فنی:

-         آب مصرفی: ۵/۳ تا۵/۴ لیتر به ازای یک کیسه ۲۵ کیلوگرمی        

-         شکل ظاهری: پودر خاکستری                       

-         وزن مخصوص: ۴/۱ کیلوگرم بر لیتر

-         مقاومت فشاری در حالت خمیری: ۱روزه ۲۲ مگاپاسکال                   ۳ روزه ۳۰ مگا پاسکال

                                                 ۷روزه ۴۴ مگاپاسکال                   ۲۸ روزه ۵۲ مگاپاسکال

روش اجرا:

۱-     آماده سازی سطح:

سطوحی که در معرض گروت ریزی قرار می گیرند بایستی خراشیده شوند تا پوسته های احتمالی جداشده و بتن سفت یا سنگدانه ها نمایان شوند. از چکش های سنگین و بادی وسایر ابزار مشابه که باعث شود سنگدانه ها شکسته شده ودر عین حال در جای خود باقی بمانند، استفاده نکنید. بایستی سطوح را از وجود روغن، گردو خاک، رنگ،ماده عمل آوری ودیگر آلودگی ها که باعث کاهش چسبندگی می شوند پاک کرد.سطوح در معرض گروت ریزی را خیس نمایید تا آب ملات را جذب نکند به گونه ای که سطح مرطوب بوده ولی آب آزاد وجود نداشته باشد.در هنگام کاشت پیچ یا میلگرد، خالی بودن چال ها و عدم آب یا روغن در آن ها مورد توجه خاص قرار می گیرد ودر صورت لزوم از هوای فشرده برای تخلیه استفاده کنید. صفحه  ستون ها وپیچ ها بایستی تمیز وعاری از چربی، گریس و رنگ باشند. تجهیزات نصب شدنی را تنظیم و ثابت نمایید. اگر لازم است صفحات فاصله گذار برداشته شوند، آنها را کمی چرب نمایید تا برداشتن آن ها آسان شود. مطمئن شوید که قالب بندی محکم و آب بند است تا از حرکت و خروج گروت جلوگیری شود.

۲-     اختلاط:

برای تولید احجام بزرگ از مخلوط کن و برای اختلاط یک کیسه گروت از دریل دور کند وهمزن استفاده کنید، مطمئن شوید که سطوح داخلی مخلوط کن مرطوب بوده ولی آب آزاد وجود نداشته باشد.سپس مقدار آب را اندازه گیری وبه داخل مخلوط کن بریزید، در حین چرخیدن مخلوط کن به آرامی NANOKS – GM530 را به آن اضافه کنید. به مدت ۳ تا۵ دقیقه هم زدن را ادامه دهید تا ملاتی همگن، روان، نرم وبدون حباب به دست آید. از اختلاط طولانی پرهیز شود زیرا باعث جمع شدگی ملات می شود.

۳-     ریختن:

بلافاصله پس از اختلاط اقدام به ریختن نمایید. همواره ملات را از یک طرف بریزید و آنقدر ادامه دهید تا همه فضاهای خالی را پر کرده و از اطراف مشاهده شود. در حد امکان ارتفاع لازم برای تامین فشار حرکتی را ایجاد کنید. گروت های پایه سیمانی این شرکت با انواع پمپ های تزریق قابل استفاده اند.

پس از ریختن NANOKS – GM530 بلافاصله روی سطوح باز را با گونی مرطوب به طور کامل بپوشانید و تا زمانی که ملات سخت شود آن را خیس نگه دارید(حدود ۵روز). در صورت عدم امکان مصرف آب می توانید از مواد عمل آوری سطحی استفاده کنید.

بسته بندی:

NANOKS – GM530 در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی پلاستیکی عرضه می شود.

انبارداری:

این محصول را در مکان سرپوشیده و به دور از تابش نور خورشید،بارندگی، رطوبت و بر روی پالت نگهداری کنید. از انباشتن کیسه ها بر روی هم و فشار زیاد پرهیز شود.عمر مفید محصول حداقل ۱۲ماه است، اگر در شرایط مناسب و در کیسه های اصلی نگه داری شود.

مقادیر مصرف:

هر کیسه ۲۵ کیلوگرمی ۱۳ لیتر فضا را پر می کند ودر حالت روان ۷۸ کیسه ۲۵ کیلو گرمی برای پر کردن یک متر مکعب لازم است.

احتیاط وایمنی:

همانند تمامی محصولات پایه سیمانی ، گروت NANOKS – GM530 نیز ممکن است باعث آسیب شود. در صورت تماس احتمالی با چشم ها بلافاصله آن را به مدت ۱۵ دقیقه با آب شستشو داده وبه پزشک مراجعه کنید. در صورت تماس با پوست آن را به دقت بشویید.

تأییدیه کیفیت:

تمام محصولاتی که توسط این شرکت تولید وعرضه می شوند،تحت کنترل بخش کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

اطلاعات تکمیلی:

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت با تلفن های ۱۹-۸۸۱۰۴۶۱۸ تماس حاصل فرمایید.