ملات صافکاری سطوح بتنی تقویت شده با الیاف

 

NANOKS-BC 600

Technical Information Sheet


 

دارنده سه لوح طلایی بین المللی                                                                                                                              Decorative hard coating                                                                              

     

معرفی محصول:ملات صافکاری سطوح بتنی تقویت شده با الیاف

NANOKS – BC600 یک ملات صافکاری یک جزئی اصلاح شده با کوپلیمر های آکریلیکی و مسلح به الیاف  پلی  پروپلین جهت صافکاری و زیبا سازی سطوح بتنی است که پس از اضافه کردن آب به ملاتی نرم وقابل ماله کشی تبدیل می شود. این ملات قابلیت اجرا بر روی سطوح زبر بتنی و قسمت های آسیب دیده سطحی را دارد. از این محصول می توان به عنوان لایه تسطیح کننده قبل از اجرای پوشش های محافظ استفاده کرد. همچنين با توجه به فرمول ویژه آن در لایه های نازک قابل استفاده است و فاقد جمع شدگی و ترک خوردگی خواهد بود و از چسبندگی عالی و انعطاف پذیری خوبی برخوردارمي باشد.

کاربردها:

-         به عنوان لایه تسطیح کننده و تزیینی برای سطوح بتنی آسیب دیده و سطوح کرموی بتنی

-         آماده سازی سطوحی که می بایست توسط پوشش های محافظ اندود شوند.

-         برای ایجاد یکنواختی سطوح نو و تعمیر شده بتنی

ویژگی ها:

NANOKS – BC600دارای فرمول دقیق بوده و در نتیجه باعث ایجاد لایه های تعمیری یکنواخت خواهد شد. این محصول یک جزئی است و تنها نیاز به اضافه کردن آب در محل مصرف دارد تا تبدیل به ملاتی بسیار کارا برای صافکاری سطوح بتنی شود. همچنین قابلیت پرداخت کاری بسیار خوب باعث پدید آمدن سطح نهایی صاف می شود. چنانچه تمامی سطوح بتن با این ملات پوشش داده شود میزان نفوذ کلر کاهش می یابد و سطوح بتنی در برابر عوامل خورنده محیطی پایدار خواهند بود.

مشخصات فنی:

-         شکل ظاهری: پودر خاکستری یا کرم                                   - وزن مخصوص پودر: ۵/۱ کیلوگرم بر لیتر

روش اجرا:

۱-     آماده سازی سطح:

قبل از اجرای NANOKS – BC600 ، سطوح را از وجود روغن، گردو خاک، رنگ،ماده عمل آوری و دیگر آلودگی ها که باعث کاهش چسبندگی می شوند پاک کنید.شیرابه بتن را به خصوص در محل درز قالب ها تراشیده و در صورت نیازتعمیرات لازم انجام شود. سطوح در معرض صافکاری را مرطوب نمایید تا آب ملات را جذب نکند ولی آب آزاد وجود نداشته باشد.

اختلاط:

NANOKS – BC600به گونه ای طراحی شده که به راحتی مخلوط شود وبرای این منظور بهتر است از مخلوط کن دستی با دور کند استفاده کرد. ابتدا آب را درون ظرف ریخته ودر حالی که مخلوط کردن ادامه دارد پودر را به آرامی به آب اضافه نمایید و مخلوط کردن را تا یکنواخت شدن شکل ملات ادامه دهید. توجه شود که از مخلوط کردن طولانی پرهیز شود. بسته به میزان روانی ملات مورد نظر می توان مقدار آب مصرفی را تنظیم کرد.

عمل آوری:

عمل آوری ملات اجرا شده به ویژه در شرایط گرما وباد شدید ضروری است. برای این منظور می توان از آب تمیز، مایع عمل آوری شده یا پوشش نایلونی استفاه کرد.     

بسته بندی:

NANOKS – BC600  در کیسه های ۲۵ کیلو گرمی پلاستیکی عرضه می شود.

انبارداری:

این محصول را در مکان سرپوشیده و به دور از تابش خورشید، بارندگی،رطوبت وبر روی پالت نگهداری نمایید. از انباشتن کیسه ها بر روی هم وفشار زیاد پرهیز شود.عمر مفید محصول حداقل ۱۲ ماه است ،اگر درشرایط مناسب ودر کیسه های اصلی نگهداری شود.

احتیاط و ایمنی:

همانند تمامی محصولات سیمانی، ملات صافکاری NANOKS – BC600نیز ممکن است باعث آسیب شود. در صورت تماس احتمالی با چشم ها بلافاصله آن را به مدت ۱۵ دقیقه با آب شستشو داده و به پزشک مراجعه کنید. در صورت تماس با پوست آن را به دقت بشویید.

مراقبت از وسایل کار:

در اتمام هر مرحله از کار ابزار استفاده شده بلافاصله با آب شسته شود.

تأییدیه کیفیت:

تمام محصولاتی که توسط این شرکت تولید وعرضه می شوند،تحت کنترل بخش کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

اطلاعات تکمیلی:

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت با تلفن های ۱۹-۸۸۱۰۴۶۱۸ تماس حاصل فرمایید.