ملات صافکاری سطوح بتنی مسلح به الیاف پلی پروپلین

 

NANOKS-RM 620

Technical Information Sheet


دارنده سه لوح طلایی بین المللی                                                                                                                                                  Decorative hard coating

 

معرفی محصول:ملات صافکاري يک جزئي سطوح بتني،مسلح به الياف پلي پروپيلن

NANOKS – RM620 ملات تعمیری خاکستری رنگ و یک جزئی اصلاح شده با الیاف پلی پروپيلن که جهت صافکاری سطوح بتنی مورد استفاده قرار می گیرد وپس از اضافه شدن آب به ملات قابل ماله کشی بر روی سطوح زبر بتنی و لایه های آسیب دیده سطحی مي باشد. از این محصول می توان برای پر کردن حفره های بزرگ در سطح بتن استفاده کرد. در ضمن ملات اجرا شده فاقد جمع شدگی و ترک خوردگی خواهد بود.

کاربردها:

-         تمامی موارد تعمیر سازه ای که قابلیت استفاده پاششی یا ماله کشی را داشته باشند.

-         تعمیر تمامی اجزای ساختمانی که تحت بارگذاری مکرر هستند.

-         تعمیر تیر وستون های پیش تنیده یا مسلح شده

-         به منظور محافظت از سازه های بتنی در معرض عوامل مهاجم چوت کلراید و سولفات.

-         تعمیر سازه ای در مناطق صنعتی به ویژه آنهایی که در معرض روغن های معدنی و روغن هیدرولیک می باشند.

-         تعمیر سازه های دریایی

-         پر کردن حفره های بزرگ و عمیق بتن

ویژگی ها:

NANOKS – RM620 ملات یک جزئی است وتنها نیاز به اضافه کردن آب در محل مصرف دارد تا تبدیل به ملاتی بسیار کارا برای صافکاری سطوح بتنی شود. همچنین قابلیت پرداخت کاری بسیار خوب آن باعث پدید آمدن سطح نهایی صاف شود. این محصول مسلح به الیاف پلیمری و دارای مقاومت کششی و خمشی بیشتر از بتن معمولی می باشد.

مشخصات فنی:

-         شکل ظاهری :پودر خاکستری                                       -  وزن مخصوص پودر خشک:۵/۱ کیلوگرم بر لیتر

-         مقاومت فشاری در ۲۰ درجه سانتی گراد مطابق با استاندارد BS۱۸۸۱ بخش ۱۱۶:

-         ۱ روزه بیشتر از ۱۶ مگاپاسکال                                      - ۲۸ روزه بیشتر از ۴۰ مگاپاسکال

روش اجرا:

۱-     آماده سازی سطح:

قبل از انجام تعمیرا ت بایستی سطوح را از وجود روغن، گردو خاک، رنگ، ماده عمل آوری ودیگر آلودگی ها که باعث کاهش چسبندگی می شوند پاک کرد. سطوح در معرض تعمیر را اشباع نمایید تا آب ملات را جذب نکند،به گونه ای که سطوح مرطوب باشد ولی آب آزاد وجود نداشته باشد.چنانچه نیاز به تعمیر محل های آسیب دیده شدید باشد لازم است این مناطق تا عمق تخریب شده بریده شود و تا جای ممکن شکل تیز گوشه و مربعی داشته باشند، همچنین حداقل ضخامت ۱۰ میلی متری پیرامون منطقه تعمیر شده حفظ شود.سطح مورد نظر بایستی خدشه دار بوده و دست کم از ناهمواری های ۵ میلی متری با فواصل ۲۰ میلی متری برخوردار باشد.در صورت مشاهده آرماتورهای زنگ زده ابتدا از سلامت درونی آن اطمینان یافته سپس نسبت به زنگ زدایی توسط یکی از روش های برس زنی یا ماسه پاشی اقدام نمایید تا سطح فولاد تمیز نمایان شود. محافظت مضاعف آرماتورها توسط پوشش های مخصوص ضروری است.

۲-     اختلاط:

NANOKS – RM620 به گونه ای طراحی شده که به راحتی مخلوط شود و برای این منظور بهتر است از مخلوط کن دستی با دور پایین استفاده کرد.مقدار آب مورد نیاز برای هر کیسه ۲۵ کیلوگرمی ملات ، ۵/۳ تا۵/۴ لیتر می باشد. ابتدا آب را درون ظرف ریخته و در حالی که مخلوط کردن ادامه دارد پودر را به آرامی به آب اضافه نمایید و مخلوط کردن را تا یکنواخت شدن شکل ملات ادامه دهید. توجه شود که از مخلوط کردن طولانی پرهیز شود. بسته به میزان روانی ملات مورد نظر می توان مقدار آب مصرفی را تنظیم کرد.

عمل آوری:

عمل آوری ملات اجرا شده به ویژه در شرایط گرما و باد شدید ضروری است. برای این منظور می توان از آب تمیز، مایع عمل آوری یا پوشش نایلونی استفاده کرد.

بسته بندی:

NANOKS – RM620 در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی پلاستیکی عرضه می شود.

انبارداری:

این محصول را در مکان سرپوشیده و به دور از تابش خورشید، بارندگی،رطوبت و بر روی پالت نگهداری نمایید. ازانباشتن کیسه ها بر روی هم وفشار زیاد پرهیز شود. عمر مفید محصول حدود ۱۲ ماه است، اگر در شرایط مناسب و در کیسه های اصلی نگهداری شود.

احتیاط و ایمنی:

همانند تمامی محصولات پایه سیمانی، ملات صافکاری NANOKS – RM620 نیز ممکن است باعث آسیب شود.در صورت تماس احتمالي با چشم ها بلافاصله آن را به مدت ۱۵ دقيقه با آب شستشو داده و به پزشک مراجعه نماييد. در صورت تماس با پوست آن را به دقت بشویید.

مراقبت از وسایل کار:

بايستي در اتمام هر مرحله از کار ابزار کار را با آب شستشو داد.

تأییدیه کیفیت:

تمام محصولاتی که توسط این شرکت تولید وعرضه می شوند،تحت کنترل بخش کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

اطلاعات تکمیلی:

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت با تلفن های ۱۹-۸۸۱۰۴۶۱۸ تماس حاصل فرمایید.