پودر بند کشی رنگی با پلیمر

 

NANOKS – GP 570

Technical Information Sheet


دارنده سه لوح طلایی بین المللی                                                                                                                                                 Decorative hard coating                                                                                                    

        

معرفی محصول:پودر بند کشی رنگی با پلیمر

NANOKS - GP570 پودر آماده مصرف براي بند کشی کاشی، سرامیک و سنگ است که در رنگ های متنوع عرضه   می شود. این پودر پس از اختلاط با آب تشکیل خمیری نرم و کارا می دهد وبه دلیل وجود لاتکس در فرمول آن بعد از خشک شدن در برابر رطوبت و آب مقاوم است. این محصول همچنین برای پر کردن ترک های بتن، درزهای ساختمانی وزیبا سازی سطح بتن به کار می رود.

ویژگی ها:

NANOKS - GP570 را می توان در مخازن ذخیره آب و استخر که در مجاورت آب دائم هستند به کار برد. تنوع رنگ آن امکان بندکشی کاشی وسرامیک رنگی را فراهم می کند. ترک نمی خورد و می توان بندهایی با عرض ۶ میلی متر را نیز با آن پر کرد. پس از خشک شدن دارای مقاومت های بسیار زیاد است و می توان آن را در فضاهای بیرونی ساختمان نیز استفاده کرد.

مشخصات فنی:

-         شکل ظاهری:پودر پایه سیمانی رنگی                                       - وزن مخصوص پودر خشک: ۴/۱کیلوگرم در لیتر

-         نفوذآب :کمتر از ۱ میلی متر       

روش اجرا :

برای بند کشی کاشی و سرامیک لازم است ۴۸ ساعت از زمان نصب آن گذشته باشد. داخل بندها را کاملاً تخلیه و تمیز نمایید. چنانچه از این محصول برای پر کردن درز یا ترک ها استفاده می کنید، ابتدا محل را کاملاً تمیز وسپس با آب اشباع نمایید ولی آب آزاد درون درزها وجود نداشته باشد.

مقدار مصرف:

مقدار مصرف پودر بند کشی بستگی به ابعاد درز یا بند دارد.به عنوان مثال یک کیلوگرم پودر برای بند کشی ۴ متر مربع کاشی ۱۵×۱۵ با فاصله ۳ میلی متر کافی است.

توجه:

بلافاصله پس از اتمام بند کشی سطح کاشی و سرامیک را با پارچه مرطوب تمیز کنید.

بسته بندی:

NANOKS - GP570 در کیسه های پلاستیکی ۵ و۲۰ کیلوگرمی عرضه می شود.

انبارداری:

این محصول را در مکان سرپوشیده و به دور از تابش خورشید،بارندگی،رطوبت وبرروی پالت نگهداری نمایید.از انباشتن کیسه ها بر روی هم وفشار زیاد پرهیز شود. عمر مفید محصول اگر در شرایط مناسب و در کیسه های اصلی نگهداری شود حدود۱۲ماه است .

احتیاط وایمنی:

همانند تمامی محصولات پایه سیمانی NANOKS - GP570 نیز ممکن است باعث آسیب شود. در صورت تماس احتمالی با چشم ها بلافاصله آن را به مدت ۱۵ دقیقه با آب شستشو داده وبه پزشک مراجعه نمایید. درصورت تماس با پوست آن را به دقت بشویید. درهنگام کار از لباس کار،دستکش و عینک ایمنی استفاده کنید.

مراقبت از وسایل کار:

در اتمام هر مرحله از کار می بایستی ابزار کار را با آب شستشو داد.

تأییدیه کیفیت:

تمام محصولاتی که توسط این شرکت تولید وعرضه می شوند،تحت کنترل بخش کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

اطلاعات تکمیلی:

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت با تلفن های ۱۹-۸۸۱۰۴۶۱۸ تماس حاصل فرمایید.