پوشش آب گریز-بدون ضخامت

 

NANOKS – SP 780

Technical Information Sheet


دارنده سه لوح طلایی بین المللی                                                                                                                                                                                      Decorative hard coating

                                                                                                     

معرفی محصول :پوشش محافظ سطح (آب گریز) بدون ایجاد ضخامت

NANOKS – SP780 محافظ بسیار خوب سطوح به خصوص نمای ساختمان است که با نفوذ به داخل منافذ بتن، آجر، سنگ و ترکیب با رطوبت یا بخار آب موجود تشکیل آب گریز در طول منافذ می دهد. این محصول یک محافظ بی رنگ و قابل اجرا بر روی سطوح به منظور جلوگیری از نفوذ آب جاری است.

عملکرد محصول:

NANOKS – SP780 از ورود آب جاری حاصل ذرات معلق به داخل منافذ نما جلوگیری می کند و در نتیجه تغییر رنگ یا آلودگی سطحی به وجود نمی آید، ضمن اینکه امکان خروج بخار آب را فراهم آورده و اجازه تنفس به مصالح می دهد. این محصول تشکیل فیلم سطحی نمی دهد و در نتیجه فرسوده وجدا نمی شود ونیاز به تکرار آن در طول عمر سازه نمی باشد. محصول اجرا شده بی رنگ است و ظاهر نما را تغییر نمی دهد.

روش اجرا:

۱-     آماده سازی سطح:

سطوحی که لازم است محافظت شوند بایستی خشک و فاقد شیرآبه سطحی باشند و از وجود روغن قالب و ماده عمل آوری پاک شوند. هرگونه آلودگی، روغن، گریس، پوشش قبلی و شیرآبه سیمان بایستی به وسیله ساب خشک یا سندبلاست برداشته شود. چنانچه کمی رطوبت وجود داشته باشد مانعی ندارد ولی سطح کار بایستی خشک و بدون آب باشد.

۲-     اجرا:

NANOKS – SP780 یک محصول آماده مصرف است ولی قبل از مصرف آن را به هم بزنیدو با آب یا حلال آن را رقیق نکنید. اجرا به کمک یک پیستولت کم فشار یا قلم مو انجام می شود ومطمئن شوید که تمام سطح پوشش داده شده و اشباع شوند. در سطوح عمودی بایستی تا حد جاری شدن پاشیده شود. اجرای حداقل ۲ لایه پشت سرهم برای کسب نتیجه مطلوب لازم است.

توجه: NANOKS – SP780 با رطوبت هوا واکنش می دهد، بنابراین از تماس طولانی محصول با هوا پرهیز شود ودرب ظروف را مادام که مصرف نمی شود بسته نگه دارید.

مشخصات فنی:

-         شکل ظاهری: مایع شیری رنگ       

-         وزن مخصوص:۰۰/۱تا۰۲/۱ گرم بر سانتی متر مکعب در ۲۰درجه سانتی گراد

-         ضخامت لایه خشک شده:صفر-کاملاً نفوذ می کند

-         زمان اجرای لایه های بعدی:بلافاصله و قبل از خشک شدن لایه قبلی

-         حداقل دمای اجرا:۵+ درجه سانتی گراد

پوشش دهی:

هر لیتر NANOKS – SP780 قادر است تا ۳ تا۵ متر مربع سطح را پوشش دهد که بستگی به تخلخل و جذب آب سطح دارد.

مراقبت از وسایل کار:

در اتمام هر مرحله از کار می بایست ابزار کار را با آب شستشو داد.

انبارداری:

 NANOKS – SP780 بایستی در ظروف اصلی خود ودر دمای بیش از ۵+ درجه سانتی گراد نگهداری شود. این محصول در صورت یخ زدن قابل بازیافت نیست و نباید آن را استفاده کرد.عدم رعایت شرایط انبارداری مناسب ممکن است باعث آسیب دیدن محصول یا ظرف آن شود. برای کسب اطلاع از روش انبارداری مناسب با بخش فنی شرکتNASA تماس حاصل نمایید.

نکات ایمنی:

NANOKS – SP780 محتوی هیچ ماده خطرناکی نیست، ولی همانند سایر مواد شیمیایی در هنگام کار با این محصول از وسایل حفاظت فردی استفاده کنید.

تأییدیه کیفیت:

تمام محصولاتی که توسط شرکت NASA تولید وعرضه می شوند،تحت کنترل بخش کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

اطلاعات تکمیلی:

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت با تلفن های ۱۹-۸۸۱۰۴۶۱۸ تماس حاصل فرمایید.