چسب اپوکسی برای تعمیر و اتصال قطعه های بتنی

  NANOKS- EA 640

Technical Information Sheet


دارنده سه لوح طلایی بین المللی                                                                                                                                                                                                    Decorative hard coating

 

                                                                                                

معرفی محصول:چسب اپوکسی دو جزئی برای تعمير و اتصال قطعه های بتنی

NANOKS – EA640 چسب دو جزئی بر پایه اپوکسی های ترکیبی است که دارای کاربردهای متنوع به خصوص در بخش اتصال قطعات بتنی به یکدیگر، اتصال بتن و ملات جدید به بتن بستر یا فولاد، تعمیر، ترمیم و تقویت سازه های بتنی، آب بندی سطوح بتنی، نصب سنگ، کاشی وسرامیک مقاوم در برابر اسید می باشد.

کاربردها:

-         اتصال سگمنت های عرضه پل

-         به عنوان پرایمر برای تعمیر تمامی اجزای ساختمانی که تحت بارگذاری های مکرر یا لرزش هستند.

-         به عنوان پوشش محافظ براي سازه هاي بتني در معرض عوامل مهاجم چون کلرايد و سولفات

-         تعمير سازه اي در مناطق صنعتي به ويژه آن هايي که در معرض روغن های معدنی و روغن هیدرولیک قرار دارند.

-         اتصال و چسباندن قطعات بتنی به یکدیگر

ویژگی ها:

NANOKS – EA640 چسب دو جزئی است که با اختلاط آن ها در محیط کارگاه آماده مصرف می شود. این محصول بر پایه رزین اپوکسی تولید شده وسرعت گیرش وسفت شدن آن خیلی بیشتر از ملات های پایه سیمانی است. زمان مصرف ملات مخلوط شده در دمای ۲۵ درجه سانتیگراد ۹۰ دقیقه و در ۴۰ درجه سانتی گراد تا۴۵ دقیقه می باشد.

مشخصات فنی:

-         استاندارد: مطابق با استاندارد ASTM C۸۸۱ Type۲                            - قابلیت اشتعال: غیر آتش زا

-         وزن مخصوص:۱۴۸۰ کیلوگرم برمترمکعب(پس از اختلاط)          

-         مقاومت فشاری۷روزه:۶۰مگاپاسکال(مطابق با ASTM D۶۹۵)

-         زمان خشک شدن سطحی:حدود ۹ ساعت در ۲۵درجه سانتی گراد، حدود ۸ ساعت در ۴۰درجه سانتی گراد

-         زمان سخت شدن کامل:۷روز

روش اجرا:

۱-     آماده سازی سطح:

قبل از استفاده از این محصول، سطوح را از وجود روغن، گردو خاک، رنگ،ماده عمل آوری ودیگر آلودگی ها که باعث کاهش چسبندگی می شوند پاک کنید. سطوح در معرض تعمیر بایستی کاملاً تمیز و خشک باشند. چنانچه نیاز به ترمیم محل های آسیب دیده باشد لازم است این مناطق تا عمق تخریب بریده شود و تا جای ممکن شکل تیز گوشه ومربعی داشته باشند.در صورت مشاهده آرماتورهای زنگ زده ابتدا از سلامت درونی آن اطمینان یافته سپس نسبت به زنگ زدایی توسط یکی از روش های برس زنی یا ماسه پاشی اقدام نمایید تا سطح فولاد تمیز نمایان شود. محافظت مضاعف آرماتورها توسط پوشش های مخصوص ضروری است.

اختلاط:

NANOKS – EA640 در دو ظرف مجزا شامل رزین اصلی و واکنش گر تحویل می شود. تمامی محتویات ظرف      واکنش گر را درون ظرف رزین اصلی ریخته و به کمک مخلوط کن دستی دو جزء را به خوبی مخلوط نمایید، به گونه ای که رنگ مخلوط حاصل شده کاملاًیکنواخت شود.اکنون محصول آماده استفاده است و مي توان آن را در زمان توصيه شده مصرف کرد. با توجه به حساسیت محصولات پایه اپوکسی به دما،لازم است قبل از اختلاط دو جزء با یکدیگر آن ها را برای مدتی در مکانی با دمای بین ۲۰تا۲۵درجه سانتی گراد قرار دهید تا دمای محصول نیز به این مقدار برسد.

 اجرا:

NANOKS – EA640بایستی در یک لایه یکنواخت به کمک قلم موی کوتاه، ماله یا کاردک روی سطح زده شود،برای مدت زمانی رها شده و سپس پوشش رویی اجرا شود. این مدت زمان به شرایط کار بستگی دارد ولی به طور معمول ۶۰ دقیقه در ۲۵ درجه و ۳۰دقیقه در ۴۰ درجه سانتی گراد می باشد.در این مدت سطح بایستی تمیز نگه داشته شود.

بسته بندی:

NANOKS – EA640  در دو ظرف پلی اتیلنی با وزن مجموع ۳ کیلوگرم عرضه می شود.

انبارداری:

این محصول را در مکان سرپوشیده و به دور از تابش خورشید و بارندگی،در دمای ۲۰تا۲۵ درجه سانتی گراد بر روی پالت نگهداری نمایید. در این شرایط عمر مفید محصول حدود ۸ ماه است.

احتیاط و ایمنی:

همانند تمامی محصولات پایه اپوکسی، NANOKS – EA640 نیز ممکن است باعث آسیب شود. در هنگام کار ازوسایل حفاظت فردی مانند دستکش، کلاه وعینک ایمنی استفاده نمایید.در صورت تماس احتمالی با چشم ها بلافاصله آن را به مدت ۱۵ دقیقه با آب شستشو داده و به پزشک مراجعه نمایید. در صورت تماس با پوست آن را به دقت بشویید.

مراقبت از وسایل کار:

در اتمام هر مرحله از کار می بایستی ابزار کار را با تینر فوری یا حلال ۴۱۰ شستشو داد.

تأییدیه کیفیت:

تمام محصولاتی که توسط این شرکت تولید وعرضه می شوند،تحت کنترل بخش کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

اطلاعات تکمیلی:

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت با تلفن های ۱۹-۸۸۱۰۴۶۱۸ تماس حاصل فرمایید.