چسب کاشی سطوح صاف و لعاب دار

 NANOKS – CA 710

Technical Information Sheet


دارنده سه لوح طلایی بین المللی                                                                                                                                                                          Decorative hard coating

 

معرفی محصول:چسب کاشی (سطوح صاف ولعاب دار)

NANOKS - CA710 بر پایه سیمان اصلاح شده با لاتکس به همراه افزودنی های شیمیایی تولید وبرای نصب کاشی، سرامیک،سنگ وآجر بخصوص در محیط های داخل آب بسیار مناسب است. با این چسب می توان مصالحی با وزن کمتراز ۳۰ کیلوگرم در متر مربع را بدون نیاز به مهار اضافی بر روی سطوحی مانند بتن،ملات ماسه سیمان، کاشی های لعاب دار وبدون لعاب ویا چوب های عمل آوری شده نصب نمود.

ویژگی ها:

NANOKS - CA710 بهترین چسب برای استفاده در استخر ویا محیط های مرطوب مانند کشتارگاه، حمام،آشپزخانه صنعتی،دستشویی و همچنین کاشی کاری تزئینی می باشد. این چسب بخصوص برای کار بر روی سطوح صاف ویا لعاب دار توصیه می شود.در صورت نیازبه افزایش مقاومت شیمیایی ویا بهبود استانداردهای بهداشتی می توانید به کمک ملات اپوکسی،کاشی و سرامیک را بندکشی نمائید.

استفاده از چسب بتن رقیق شده به جای آب مصرفی می تواند پایداری می تواند پایداری چسب در برابر لرزش و تغییرات دما را افزایش دهد.

مشخصات فنی:

-         شکل ظاهری:پودر پایه سیمانی                                         - وزن مخصوص پودر خشک: ۵/۱کیلوگرم در لیتر

-         رنگ :خاکستری یا سفید       

روش اجرا :

۱-آماده سازی سطح:

قبل از عملیات نصب بایستی سطوح را از وجود روغن،گردوخاک، رنگ، ماده عمل آوری و دیگر آلودگی ها که باعث کاهش چسبندگی می شوند پاک کرد. سطوح را مرطوب نمایید تا آب چسب را جذب نکند. در صورتیکه سطح دارای ناهمواری زیاد است یا نیاز به تعمیر و بازسازی دارد، ابتدا با استفاده از ملات تعمیری سطح را ترمیم وسپس اقدام به نصب کنید.

۲- اختلاط:

NANOKS - CA710 به گونه ای طراحی شده که به راحتی مخلوط شود وبرای این منظور بهتراست از دریل دور کند یا مخلوط کن دستی با دور کم استفاده کرد. ابتدا آب را درون ظرف ریخته و در حالی که مخلوط کردن ادامه دارد پودر را به آرامی به آب اضافه نمایید و مخلوط کردن را تا یکنواخت شدن شکل ملات ادامه دهید.چنانچه افزایش پایداری در برابر لرزه و خمش مد نظر باشد استفاده از چسب بتن رقیق شده به جای آب توصیه می شود.

اجرا:

چسب آماده شده را با استفاده از کاردک یا ماله دندانه دار بر روی سطح پخش کنید. برای اتصال بهتر پیشنهاد می شود مقدار چسب پخش شده روی سطح کمتر از یک متر مربع باشد وبلافاصله اقدام به نصب کاشی و سرامیک نمایید. جابجایی و تنظیم فاصله بدون برداشتن کاشی و سرامیک انجام شود. بندکشی و سرامیک الزامی است وبایستی ۴۸ ساعت بعداز اتمام نصب انجام شود. قبل از خشک شدن کامل ماده بندکشی سطح کاشی و سرامیک را کاملا" تمیز کنید.

کاربردها:

 NANOKS - CA710 بهترین چسب برای استفاده در استخر یا محیط های مرطوب مانند کشتارگاه،حمام،آشپزخانه صنعتی، دستشویی وهمچنین کاشی کاری تزئینی می باشد. این چسب به خصوص برای کار بر روی سطوح صاف و یا لعاب دار توصیه می شود. در صورت نیاز به افزایش مقاومت شیمیایی ویا بهبود استانداردهای بهداشتی می توانید به کمک ملات اپوکسی، کاشی و سرامیک را بندکشی نمایید. استفاده از چسب بتن رقیق شده به جای آب مصرفی می تواند پایداری چسب در برابر لرزش و تغییرات دما را افزایش دهد.

بسته بندی:

NANOKS - CA710 درکیسه های ۲۵ کیلو گرمی عرضه می شود.

انبارداری:

این محصول را در مکان سرپوشیده و به دوراز تابش خورشید، بارندگی، رطوبت وبر روی پالت نگهداری نمایید. از انباشتن    کیسه ها بر روی هم وفشار زیاد پرهیز شود.عمر مفید محصول اگر در شرایط مناسب و در کیسه های اصلی نگهداری شود حداقل۱۲ ماه است.

احتیاط وایمنی:

همانند تمامی محصولات پایه سیمانی چسب سرامیک NANOKS - CA710 نیز ممکن است باعث آسیب شود. در صورت تماس احتمالی با چشم ها بلافاصله آن را به مدت ۱۵ دقیقه با آب شستشو داده وبه پزشک مراجعه نمایید.در صورت تماس با پوست آن را به دقت بشویید.

مراقبت از وسایل کار:

در اتمام هر مرحله از کار می بایستی ابزار کار را با آب شستشو داد.

تأییدیه کیفیت:

تمامی محصولاتی که توسط این شرکت تولید وعرضه می شوند،تحت کنترل بخش کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

اطلاعات تکمیلی:

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت با تلفن های ۱۹-۸۸۱۰۴۶۱۸ تماس حاصل فرمایید.