ژل میکروسیلیس (کاهنده آب)

 

NANOKS – MS 560

Technical Information Sheet


دارنده سه لوح طلایی بین المللی                                                                                                                                                                                                             Decorative hard coating

                                                                                                                    

معرفی محصول:ژل میکروسیلیس (کاهنده آب)

NANOKS - MS560 دوغاب آماده مصرف محتوی میکروسیلیس و افزودنی کاهنده آب می باشد که به دلیل ریزدانه بودن منافذ بتن را پر کرده و می توان با مصرف این افزودنی بتنی متراکم با نفوذ پذیری بسیار کم تولید نمود.مصرف مستقیم پودر میکروسیلیس در کارگاه دشواری های اجرایی زیادی دارد و همواره استفاده از دوغاب آن توصیه می شود.

مواردکاربرد:

NANOKS - MS560 در تولید بتن های توانمند و مقاوم در برابر عوامل مخرب محیطی به کار می رود، زیرا علاوه بر افزایش مقاومت های مکانیکی بتن، نفوذ پذیری بتن در برابر یون های مهاجم را کاهش می دهد. ضمن اینکه بتن محتوی دوغاب میکروسیلیس پایداری بهتری در برابر فرسایش دارد. برخی از موارد کاربرد این محصول در بتن های زیر است:

-       بتن ریزی در مناطق بحرانی مانند حاشیه خلیج فارس

-       تولید بتن با مقاومت های زیاد

-       بتن پایه ها و عرشه پل ها در مناطق کویری که در معرض تهاجم نمک های مختلف هستند

-       کف سازی سالن ها و محوطه کارخانه های صنعتی، پتروشیمی و پالایشگاه

-       سکوهای بارگیری و سوخت گیری خودروها

-       نیروگاه ها ومحل نصب توربین وژنراتور

-       آشیانه هواپیما، باند پرواز ومحل فرود و برخاستن هلیکوپتر

ویژگی ها:

NANOKS - MS560 محتوی افزودنی کاهنده آب نیز می باشد و استفاده از آن کارپذیری بتن را بهبود می بخشد ولی برای تولید بتن های توانمند که نسبت آب به سیمان در محدوده پایین تری قرار می گیرد استفاده از فوق روان کننده یا فرا روان کننده برای کسب کارایی لازم ضروری است. با استفاده از این محصول در بتن، پوشش مناسبی بر روی فولاد تشکیل می شود و از نفوذ یون کلر و خوردگی آن جلوگیری می شود.

مشخصات فنی :

-       شکل ظاهری:دوغاب غليظ                                              - رنگ: خاکستری

-       وزن مخصوص: ۴/۱ کیلوگرم در لیتر                                -  عدد قلیایی: ۹ تا۱۰

روش استفاده:

NANOKS - MS560 به صورت محصول آماده مصرف عرضه و در مراحل اختلاط به بتن افزوده می شود. محتوی ظرف ها توزین شده است و کافی است مقادیر مورد نیاز شمارش و استفاده شود. این محصول را به مصالح خشک اضافه نکنید. بهترین زمان استفاده پس از افزودن ۷۰ درصد آب بتن و قبل از اضافه کردن آب تنظیم است.

مقدار مصرف:

مقدار مصرف بستگی به نیاز طرح اختلاط دارد که توسط مشاور یا طراح بتن معین می شود. محدوده مجاز استفاده از آن در بتن بین ۸ تا۲۰ درصد وزن سیمان می باشد.

بسته بندی:

NANOKS - MS560 در سطل های ۲۰ کیلو گرمی و بشکه های ۲۵۰ کیلوگرمی عرضه می شود.

انبارداری:

این محصول را درظروف اصلی ومکان سر پوشیده و به دوراز تابش خورشید، بارندگی وروی پالت نگهداری نمایید. عمر مفید محصول اگر در شرایط مناسب و در کیسه های اصلی نگهداری شود حدود ۱۲ ماه است.

احتیاط وایمنی:

NANOKS - MS560 محتوی مواد خطرناک نیست ولی ممکن است باعث آسیب شود. درصورت احتمالی با چشم ها بلافاصله آن را به مدت ۱۵ دقیقه با آب شستشو داده وبه پزشک مراجعه نمایید.درصورت تماس با پوست آن را به دقت بشویید.در هنگام کار با این محصول از وسایل حفاظت فردی استفاده کنید.

تأییدیه کیفیت:

تمامی محصولاتی که توسط این شرکت تولید وعرضه می شوند،تحت کنترل بخش کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

اطلاعات تکمیلی:

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت با تلفن های ۱۹-۸۸۱۰۴۶۱۸ تماس حاصل فرمایید.