گروت اپوکسی با مقاومت زیاد

 

NANOKS-GE 540

Technical Information Sheet


دارنده سه لوح طلایی بین المللی                                                                                                                                                                Decorative hard coating                                    

 

معرفی محصول:ملات گروت آماده مصرف بر پایه اپوکسی با مقاومت زیاد

NANOKS – GE540 یک محصول سه جزئی بر پایه اپوکسی های خاص اصلاح شده شامل اپوکسی پایه، واکنش گر وسنگدانه های نرم می باشد وبا اختلاط سه جزء در محل کار تبدیل به ملاتی بسیار روان و بدون حلال می شود. این محصول قادر است بارهای ايستا و دینامیک سازه را به خوبی تحمل نماید و دچار ترک خوردگی و جداشدگی نشود. دانه بندی آن به گونه ای است که گروت ریزی در ضخامت های ۱۰تا۸۰ میلی متر به آسانی انجام شود.

موارد کاربرد:

به دلیل مقاومت های مکانیکی بسیار خوب NANOKS – GE540 می توان آن را برای نصب ریل ها وکابل های اتصال پل ها، تجهیزا ت وماشین آلات صنعتی با نیروهای ثابت ومتحرک،چسباندن ضربه گیرها ودرزگیرهای فلزی ولاستیکی، اندود کردن سطوحی که در معرض ریزش اسید یا محلول های شیمیایی هستند، پرکردن زیر صفحه ستون ها و سوراخ های بتن استفاده کرد.

امتیازات:

-         نیاز به پرایمر ندارد.                                                              -  دارای کارآیی زیاد است.

-         مقاومت های کششی، خمشی و فشاری زیادی دارد.                           -  چسبندگی آن به بتن و فولاد بسیار عالی است.

-         فاقد جمع شدگی است و ترک نمی خورد.                                     –  قابل اجرا بر روی سطوح در معرض رطوبت است.

-         کسب مقاومت سریع برای پایداری در برابر بارهای فعال و مواد شیمیایی دارد.

مشخصات فنی:

-         زمان کارآیی:در ۲۵درجه سانتی گراد به مدت ۷۰دقیقه -  در ۴۰درجه سانتی گراد به مدت ۴۰ دقیقه

-         مقاومت کششی:۷روزه ۱۳ مگاپاسکال                            - مقاومت فشاری:۷ روزه ۹۶ مگاپاسکال

-         مقاوکت خمشی:۷روزه ۲۶ مگاپاسکال                            - وزن مخصوص: ۲۰۰۰کیلوگرم بر متر مکعب

-         سخت شدن: در ۲۵درجه سانتی گراد،۷روز- در ۴۰ درجه سانتی گراد،۳ روز

روش اجرا:

۱-     آماده سازی سطح:

سطوح بتنی بایستی سخت، تمیز وعاری از پوسته، رنگ،روغن،گریس،روغن قالب ومواد عمل آوری باشند.سطوح زبر ترجیح داده می شوند. سطوح فلزی بایستی آماده سازی شده و عاری از زنگ زدگی، جرم گرفتگی یا رنگ باشند. چنانچه از قالب برای گروت ریزی استفاده می کنید داخل آن را با ورق های پلی اتیلن پوشش داده تا به راحتی باز شود.

۲-     اختلاط:

اجزای NANOKS – GE540 را به طور کامل استفاده کنید، مقادیر هربسته بطور دقیق توزین شده وبرای دستیابی به کارآیی و مقاومت های مکانیکی مناسب هستند.  

به کمک همزن دور کند آن را مخلوط نمایید. ابتدا تمامی جزء واکنش گر را به رزین پایه اضافه کرده و آن را به مدت یک دقیقه به هم بزنید، تمامی پودرها را به آرامی به مخلوط اضافه کرده و آن را به هم زده تا ملات روان و یکنواختی به دست آید، سپس اقدام به مصرف کنید.

توجه نمایید که هم زدن اضافه باعث ورود هوا به داخل ملات می شود.

۳-  ریختن:

بلافاصله پس از اختلاط اقدام به ریختن در محل آماده شده نمایید وملات را از طرفی بریزید که حداقل فاصله را طی کند. برای طی مسافت های بیشتر لازم است ملات را ازارتفاع بالاتری بریزید تا فشار لازم برای حرکت ملات فراهم شود. مطمئن شوید که محل گروت ریزی به طور کامل مسدود نبوده و راهی برای خروج هوا وجود داشته باشد. ملات را به طور مداوم و فقط از یک طرف بریزید.

قبل از باز کردن قالب مطمئن شوید که گیرش ملات کامل شده باشد(حدود ۶ ساعت)واگر ضخامت گروت ریزی بیش از ۸۰ میلی متر باشد لازم است در لایه های متعدد ریخته شود. لایه دوم به فاصله ۶ ساعت از اتمام مرحله اول ریخته شود.

پایداری شیمیایی:

NANOKS – GE540در برابر اکثر موا دشیمیایی مانند قلیا های رقیق و غلیظ، اکثر اسیدهای رقیق، روغن های معدنی ومواد نفتی، آمونیاک، فرمالدئید،محلول های نمکی، روغن ها وچربی های گیاهی و حیوانی پایدار است.

بسته بندی:

NANOKS – GE540 در بسته بندی ۲۰ کیلوگرمی عرضه می شود و ۱۰لیتر حجم دارد.

انبارداری:

این محصول را در مکان سرپوشیده و به دور از تابش نور خورشید،بارندگی، رطوبت وبر روی پالت ودر دمای متعارف  نگهداری کنید. در مناطق گرمسیری تهویه مناسب در انبار ضروری است .عمر مفید محصول حداقل ۱۲ماه است، اگر در شرایط مناسب و در ظرف های اصلی نگهداری شود.

احتیاط وایمنی:

همانند تمامی محصولات شیمیایی NANOKS – GE540 نیز ممکن است باعث آسیبشود.در هنگام کار با این ماده از لوازم ایمنی فردی مانند لباس کار، دستکش، ماسک، کلاه وعینک ایمنی استفاده کنید. در صورت تماس احتمالی با چشم ها بلافاصله آن را به مدت ۱۵ دقیقه با آب شستشو داده وبه پزشک مراجعه کنید. در صورت تماس با پوست آن را به دقت بشویید.

تأییدیه کیفیت:

تمام محصولاتی که توسط این شرکت تولید وعرضه می شوند،تحت کنترل بخش کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

اطلاعات تکمیلی:

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت با تلفن های ۱۹-۸۸۱۰۴۶۱۸ تماس حاصل فرمایید.